Tak je konečně opravená! Vyměnil jsem celou elektroinstalaci, naučilo mě to pájet, a taky to že když nalakujete rám 4 vrstvama barvy a připojíte k němu mínus od baterky jako kostru, tak vám to nebude kostřit a tudíž vám to nebude celý fungovat ikdyby to bylo zapojený sebesprávnějš, což jsem zjistil až když jsem to dvakrát rozebral a pak pospojoval zase.
Namontoval jsem tam nový turecký vejfuky, a českej padací rám s krásnym novym chromem, aby to trochu prokouklo. Taky jsem tam dal nový držáky stupaček, protože tam byly původně bůhví z čeho, ale stejně zezadu vypadaj křivě, takže jsem tomu moc nepomohl
Přezul jsem obě starý gumy, který tam podle tvrdosti byly tak 50 let už, obě byly Mitas, tak jsem tam dal Mitas H-03 všude, protože se mi líbí ten jejich vzorek a myslim že vypadá na týhle mašině dobře.
Taky jsem tam měl problém s karburátorem, byl asi zanesenej bordelem z nádrže, ale naštěstí mi kamarád pomohl ho vyčistit a seřídit, a namontoval jsem palivový filtr. Samovolně se mi zvedaly otáčky když jsem vymáčkl spojku nebo vyřadil, asi na 2000-3000, tak jsem se obával přisávání falešnýho vzduchu jak jsem se všude dočetl, ale naštěstí moje obavy byly zbytečné.
Tady přikládám video jak krásně šlape motor, na kterej jsem zatim nemusel sahat
Vlastník | SoudruhJohnny | |
---|---|---|
Vloženo | 5.9.2017 | |
Aktualizováno | 25.7.2019 | |
Zobrazeno | 2 037x |