Skútr byl při prodeji nepojízdný, nějaká závada v elektroinstalaci, jelikož byla měněná spínací skříňka.
Po rozebrání půlky skútra a zjištění závady, zase běží jak hodinky a vše funguje.
Byl tam dávaná nový regulátor dobíjení od Ignitechu, ale ten kdo to zapojoval by zasloužil lepáka. Na kabelech od regulátoru, žádný konektory, nebo sletovaný kabely, ale použil starý čokolády
Takže jsem je vyhodil a kabely spájel. Po změření dobíjení ukazuje krásných 14-14,5V
Při rozdělávání jsem zjistil že plasty za ty roky nic moc, navíc od předchozích šťouralů opravatérů jsou ulámaný packy na plastech, ale nic z něho nepadá tak to je ještě dobrý.
Olej byl opravdu vyměněný jelikož byl čistý a krásně voněl, takže jsem neměl důvod dávat nový.
Chladící kapalina je taky dobrá takže taky nechávám, ale tím to končí.
BRZDY
Přední kotouč byl projetý úplně do nesmyslu a měl pod 3mm. Dal jsem nový kotouč + nový destičky a vyčistil pístky, který to potřebovaly už.
Když bylo přední kolo dole, podíval jsem se i na ložiska v kole. No nečekal jsem že budou dobrý a taky že nebyly. Dojel jsem pro nový + nový gufero dohromady 160,- a práce na 15min. Pohoda
Zadní kotouč byl zánovní a destičky taky, takže mám destičky na příští výměnu
Dál jsem chtěl vyměnit brzdovou kapalinu.
Šroubky na nádobkách strhaný, takže odvrtat hlavičky a dát nový šroubky.
Ta věc která byla v nádobkách připomínala kapalinu jen zdaleka, černá jak bota a bordel v nábodkách, takže jsem odsál kapalinu, vyčistil nádobky, dolil novou kapalinu a odvzdušnil.
VARIATOR
Skútr divně vibroval při jízdě a rozjezdech, tak jsem se podíval do variátoru.
Po tom v jakém stavu byly předešlé věci jsem nečekal nic dobrého. Kupodivu řemen,válečky, řemenice byly v pořádku, ale spojka a spojkový zvon totálně projetý, takže jsem musel objednat jak spojku tak zvon.
Vlastník | wáca | |
---|---|---|
Vloženo | 25.5.2018 | |
Aktualizováno | 11.11.2018 | |
Zobrazeno | 628x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ