Skútr vykazoval neklidný chod a problémy při přidání plynu v nízkých otáčkách. Ve vyšších otáčkách ok, ale po zastavení problémy s nastartováním. Díky diagnostice jsem zjistil chybu čidla vstupní teploty a tlaku vzduchu. Čidlo (4kontakty) je umístěno na přírubě mezi vstřikovačem a válcem...
Měl jsem strach, že je čidlo vadné, ale opravdu šlo jen o špatný kontakt konektoru na obou hodnotách. Kontakt obnoven a pro jistotu aplikace kontaktolu...
Nyní přede jako kočka a krásně reaguje na přidání plynu a efektivněji vypíná sytič. Elektronika neměla údaje a proto tam cpala více paliva a proto ty problémy...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Už jsem myslel, že v článku diagnostika na Kymco nebudu pokračovat, protože jsem sice sehnal přes eBay všechny možné druhy diagnostického zařízení, ale jen ta s vlastním LCD se podařila rozběhnout.
Chtělo to trochu št
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 02.02.2020 |
Uskutečněno:
| 02.02.2020 |
Tachometr:
| 29950km |
Komentářů:
| 2x |
-
Chladné páteční ráno, chuť vidět východ slunce a propadlá STK. STK je otevřená od 6 hodin, takže hurá ven...
Už dlouho jezdím na http://trilobit-real.cz/stk/ a jsem spokojen. Sice jsem z Říčan, kde STK je, ale tam jse
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 05.04.2019 |
Uskutečněno:
| 05.04.2019 |
Tachometr:
| 26135km |
-
Preventivně jsem se rozhodnul vyměnit odstředivou spojku variátoru. Se spojkou jsem vyměnil i těsnění víka variátoru...
Vybral jsem Polini P.13361 určena pro maxiskůtry KYMCO 125-200ccm s motory chlazenými vodou. Výro
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 16.06.2018 |
Uskutečněno:
| 16.06.2018 |
Tachometr:
| 25505km |
Komentářů:
| 1x |