Tak po dlouhé době jsem se zase pustil do pincka. Furt ne a ne jet. Na volnoběh paráda,mírné otáčky,paráda,ale po přidání plynu se zadusil a zdechl.Bylo vyměněno zapalování za VAPE,motor se nádherně ztišil,zkulturnil se chod,ale po přidání se zadusil a zdechl. Moje nervy. Karburátor komplet vyměněn z jiného pionýra.Situace se komplet opakovala. Nakonec jsem vyměnil výfuk.Sice jsem ho měl v plánu na stavbu pionýra na blbnutí,ale po montáži tohoto laufu jede pionýr jako ĎAS Ale zase v první levotočivé zatáčce jsem ho táhl po zemi.Takže rozřezat a převařit výše. Sice mi tam vzhledově nepasuje ,ale jede to s ním hezky. Tak ho tam zatím nechám,uvidí se co bude v budoucnu.
Vlastník | Pája13 | |
---|---|---|
Vloženo | 9.3.2015 | |
Aktualizováno | 9.3.2015 | |
Zobrazeno | 1 420x |
Ten původní výfuk je vypálený,proto jsem ho neřešil a měnil zapalování,karbec. Až jako poslední jsem řešil výfuk a po montáži tohoto se to vzpamatovalo. Takže další pořádná očista výfuku přijde taky na řadu a pak se asi vrátí,co tam patří. Ale asi až po zajetí válce,protože to s tímto výfukem jede s mojí postavou 100 kg + podstatně lehčeji.
Výfuk...dovede potrápit. Jen - nebylo jednodušší vyčistit ten původní ? Moje Jawa 20 jezdí s původním výfukem velmi hezky. A to nemá VAPE.
Tak at' Ti pionýr dělá radost.