no a co dál, na kawe od nového motoru mám natočíno cca 6 000km. Spokojenost nadevše posunout ji výše u snad nejde. Ale i tak má naději, podařilo se mi už dříve koupit nekompletní kawu Z400F, z ní jsem bral pár dílu co po různých kolizích se musely vyměnit. Nedávno se objevila na bazaru, ne o moc mladší, ani kompletní i tak nádherná Kawa ZX550 (GPZ550) 1984 65hp/48kw 50Nm 200km/h . V té době to byl vrcholový model dané kategorie. Hliníková stavitelná kyvka s kotoučovou brzdou, antiponořovací systém na vidlicích, motor uložený na silentblocích jako GT s větším olejovým, chladičem, karburátory s větším difuzorem. Prostě to nej co měly v tý době
někomu může připadat ten stav otřesný, mě se líbí odhaduju podle pár bodů, že mohla mít tak 10 000km, když jsi někdo položil a nadobro odstavil
Otevírá se nová kapitola a zábava na zimní večery ...
Někdo může mít v hlavě myšlenku -> proč ty starý pekáče ? proto, že proto
Ta motorka mi přirostla k srdci, výkonu tolik abych se dokázal ovládát při zatmění. Podvozek zatočí, jen když se mu chce, o to větší zábava jezdit na 110/90r18 zadní gumě co jezdí dváci dělá to z ní originál a pro mě příjemnější než když jsem si zajezdil na současných motorkách např mt-07 -> parádní stroj, dobrej motor, ovladatelnost suprová, jen vím že ten adrenalin bych hledal v jiných blbostech
Vlastník | drejžab | |
---|---|---|
Vloženo | 4.3.2015 | |
Aktualizováno | 15.9.2017 | |
Zobrazeno | 1 620x |