Motor fungoval podle mé představy, rychlost s gps aplikací se pohybovala okolo 175 km/h.
Moje Kawa Z550F s původnim motorem 37kw 48Nm, jela podle tachometru 170km/h v katalogu 180km/h, motor měl samozřejmě hodně za sebou a 70 000km na tachu je znát. Nový motor z GPZ550 měl mít 46kw 49Nm a rychlost v katalogu až neuvěřitelných 194km/h. Celkem nesmyslné hodnoty k obsahu, roku výroby i výkonu v porovnáním s přítomnými stroji např Honda cb500f 35kw 43Nm - 176km/h, Honda cb600f 72kw 65Nm - 225km/h
I nadále ta hodnota 194km/h byla jasný cíl v dalším hraní s kawou. Motor sice neměl výbrus, ale nové pístní kroužky, zalapované ventily, dekarbonizovaný spalovací prostor a hlavu, seřízený ventilové vůle a z toho vycházela hodnota 12bar komprese na každém válci
Zálad tedy uspokojivý, karburátory seřízené, jde se kompletovat do konce.
Povedlo se sehnat ze starých zásob origo padáky za směšných 500kč, stačilo jen dovařit držáky v tom se vyřešil oříšek, proč některé rámy měly posunutý policajt kousek dozadu a vepředu origo držáky padáků zprvu mě to zarazilo, ale improvizace byla na místě
dále následovalo kompletní lakování, leštění zbytku stroje ..
Vlastník | drejžab | |
---|---|---|
Vloženo | 4.3.2015 | |
Aktualizováno | 15.9.2017 | |
Zobrazeno | 1 623x |