PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mufiozo
Vloženo 12.5.2017
Aktualizováno 16.1.2021
Zobrazeno 4 954x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 01.06.2017, Uskutečněno: 01.06.2017, Stav tachometru: 64000 km, Zhlédnuto: 326x


Je potřeba pro zadní napínák vyšrouboval plastový dekl.
Musí se sundat radiátor a to tak, že se z něj odstřelí všechny konektory.
Napínáky jsou oba cca z 60% vysunuty. Vzhledem k tomu ,že je motorka počítám tak o 20k km stočená, by měla být výměna rozvoďáku až v 136000km, při druhém velkém servisu. Tzn. ne dříve než za 4 roky. Času dost.

Původní vůle:

Předek (Extake, Intake), Zadek (Intake, Extake)
(0.15, 0.10) , (0.10, 0.15)

Podložky původní
(1.65, 1.75) , (1.80, 1.70)¨

Poštelováno na maximální limity, protože se vůle očividně pouze snižují:

(1.50, 1.65) , (1.70, 1.55)

Tím, že jsem to dal na maximum, se mi interval kontroly zvětšil na 36000km. Stejně se jen zmenšují, nezvětšují se, a k víkům je tak pitomý přístup přes plasty a radiator, že to nemíním dělat každý rok.
Takhle vypadá můj nový plán:

6000km olej
12000km synchronizace
18000km vzduchový filtr - nutné odkapotovat...
18000km olejovy filtr
36000km svíčky Iridium
36000km ventilové vůle kontrola

Velký servis tedy bude ve 100k km a potom ve 136k km.

V předním válci na předním pouzdře je zdupaný závit, který drží víko válce. Kurva 14N.m utahovací moment, který jsem taky do piče měl, a ten sráč se ztrhnul. Nasrat! Vyvrtat nový nepůjde, je tam speciální šroubek. Musím koupit nové pouzdro. EDIT: tak jsem si koupil na to VCoil, je tam M7x1.25 - specialita u hlavových vík, nikde jinde jsem M7 šroub ještě neviděl.

Je potřeba taky vyměnit těsnění pod víkem, protože už minule ho někdo lepil pastou.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mufiozo (-5) napsal 02.03.2019 v 04:08

Sorry ale neporadim,

1. Ja si to uz nepamatuju
2. Nemam cas se divat do manualu
3. Neni to tak jednoduche, rozlisuje se jeste intake ventily a vyfuk ventily.

Pokud s tim nemas zkusenosti a zaroven si odmitas cist manual, kde je vse popsane, protoze je v anglictine, tak tu motorku radeji netrap a dej do servisu.

medvil (0) napsal 20.02.2019 v 19:06

Ahoj zajímavý čtení mám najeto 24000 a chci se podívat na ventily dělám velký servis mám to rozdělaný tak chci změřit vůle ale nevím jaké značky mají být v tý díře na rotoru manuál jsem našel jen anglicky poradíš která značka je k jakýmu válci? dík.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Servis

    Takze servis, co jsem udelal: Synchro volnobeznych vzduchovych kanalku s diagnostikou, delal jsem to oproti tomu nepristupnemu sroubku, ten jsem nechal jak je a tocil jen s tim pristupnym. Synchro klapek Repas vidl

    Typ: Údržba
    Vloženo: 07.04.2019
    Uskutečněno: 07.04.2019
    Tachometr: 74000km
  • Výměna brzdových destiček zadek, olej, olej filtr, vzdu

    63000km výměna za Brembo 900,- pár zadní, vyčištění a výměna brzd. kapaliny v zadu. (stlačit brzdu, otevřít ventil, zavřít ventil, povolit brzdu, repeat) Zadní čelisti nevyčištěny 100%. Přední brzdy jsou tak v

    Typ: Údržba
    Vloženo: 25.05.2017
    Uskutečněno: 25.05.2017
    Tachometr: 64000km
  • TODO

    Chybí gumová zástěra u levé stupačky Zkoušet sehnat zadní tlumič z DL1000 Seřídit spojkové lanko. Je už skoro nadoraz, zjistit proč. Seřídit plynovou rukojeť, má moc velkou vůli. V přední masce chybí sponka a něc

    Typ: Údržba
    Vloženo: 21.05.2017
    Uskutečněno: 21.05.2017


TOPlist