Je potřeba pro zadní napínák vyšrouboval plastový dekl.
Musí se sundat radiátor a to tak, že se z něj odstřelí všechny konektory.
Napínáky jsou oba cca z 60% vysunuty. Vzhledem k tomu ,že je motorka počítám tak o 20k km stočená, by měla být výměna rozvoďáku až v 136000km, při druhém velkém servisu. Tzn. ne dříve než za 4 roky. Času dost.
Původní vůle:
Předek (Extake, Intake), Zadek (Intake, Extake)
(0.15, 0.10) , (0.10, 0.15)
Podložky původní
(1.65, 1.75) , (1.80, 1.70)¨
Poštelováno na maximální limity, protože se vůle očividně pouze snižují:
(1.50, 1.65) , (1.70, 1.55)
Tím, že jsem to dal na maximum, se mi interval kontroly zvětšil na 36000km. Stejně se jen zmenšují, nezvětšují se, a k víkům je tak pitomý přístup přes plasty a radiator, že to nemíním dělat každý rok.
Takhle vypadá můj nový plán:
6000km olej
12000km synchronizace
18000km vzduchový filtr - nutné odkapotovat...
18000km olejovy filtr
36000km svíčky Iridium
36000km ventilové vůle kontrola
Velký servis tedy bude ve 100k km a potom ve 136k km.
V předním válci na předním pouzdře je zdupaný závit, který drží víko válce. Kurva 14N.m utahovací moment, který jsem taky do piče měl, a ten sráč se ztrhnul. Nasrat! Vyvrtat nový nepůjde, je tam speciální šroubek. Musím koupit nové pouzdro. EDIT: tak jsem si koupil na to VCoil, je tam M7x1.25 - specialita u hlavových vík, nikde jinde jsem M7 šroub ještě neviděl.
Je potřeba taky vyměnit těsnění pod víkem, protože už minule ho někdo lepil pastou.
Vlastník | Mufiozo | |
---|---|---|
Vloženo | 12.5.2017 | |
Aktualizováno | 16.1.2021 | |
Zobrazeno | 4 954x |
Sorry ale neporadim,
1. Ja si to uz nepamatuju
2. Nemam cas se divat do manualu
3. Neni to tak jednoduche, rozlisuje se jeste intake ventily a vyfuk ventily.
Pokud s tim nemas zkusenosti a zaroven si odmitas cist manual, kde je vse popsane, protoze je v anglictine, tak tu motorku radeji netrap a dej do servisu.
Ahoj zajímavý čtení mám najeto 24000 a chci se podívat na ventily dělám velký servis mám to rozdělaný tak chci změřit vůle ale nevím jaké značky mají být v tý díře na rotoru manuál jsem našel jen anglicky poradíš která značka je k jakýmu válci? dík.