PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník fanty-pepik96RR
Vloženo 4.2.2015
Aktualizováno 5.2.2015
Zobrazeno 3 141x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 29.12.2016, Uskutečněno: 29.12.2016, Zhlédnuto: 23x


Musel jsem to rozdělit kvůli fotkám
Třetí den, nástup v 7.10hod. Hned jsem vyměnil kryt chladiče, ktery se mi doma valel už od listopadu a ten stávající nejaky pablb předemnou provrtal jenom proto že si myslel že se to uchladí, místo toho, aby opravil těsnění pod hlavou. Včera jsem přemýšlel o tom jak nejefektineji pridelat mobil k motorce, na řiditkách me to uz nebavilo. A tak jsem se ujal vymýšlet držák, který nakonec byl jednodušší než se puvodně zdálo. Uřezal jsem hliníkový plech, který mi dodala firma "Mirek", naměřilo se, ohnulo se, navrtalo, přidělalo a vysledek vidite sami. Zatím spokojenost, uvidíme co na to řekne praxe. Přišlo ložisko do krku řízení a tak to Mirek dal dohromady s moji malou pomoci, o tomhle jsem nevěděl vůbec nic a tak jsem mu nechtěl do toho mýchat. Nasadilo se, utáhlo s tím že se to musí pak ještě dotáhnout tak po měsíci ježdění až si to sedne. Namontoval se komplet předek.Všichni odešli na oběd a já zustal. Použil jsem jejich jeřáb, abych mohl demontovat policajta , ktery byl součástí hlavního stojanu a tím pádem, motorka neměla na čem stát a já se mohl v klidu věnovat zalomenému šroubu ve snímači neutrálu. Jaka to byla chyba, že jsem se do toho vůbec pouštěl. Problem byl v tom že jsem zacal odvrtávat šroub kde nebylo moc dobře vidět a já posleze zjistil, že jsem se provrtal přes blok do motoru. Koukám do toho jak do prdele a vidím, že žádný šroub tam není, jen tam nejsou závity. Říkám jsi kurva, ty jsi, ale kokot, doufám, že jsi tomu motoru nic neprovedl. Závitníkem vytočil nový závit, nasadil nový širší šroub a hodlal přišroubovat snímač. Do něho jsem taky měl zvětšit díru, ale vykašlal jsem se na to a trest v podobě prasklého snímače na sebe nenechal dlouho čekat, takže jsem si vydělal 675kč a práci nepočítaje.
Neustále mi pískala zadní brzda i kdyz bylo vse vyměněno a tak se sundalo zadní kolo, vytáhli se destičky a třikrát, každá se nařízla svysle flexou. Mělo by to pomoct, tak uvidíme. Kolo dole a tak taky dostalo proužky. Samotného mě zajímá jak dlouho to asi vydrží, viděl bych to na první brod nebo šutry a následná vapka. Míra ještě prodloužil, vyvařil a natřel na černo policajta. Konec 13.50hod
Čtvrtý den. Začátek v 6.50hod. Hned po příchodu jsem se pustil do elektriky s ého samo domo spínače na nabíječku, který nefungoval, nebo spíše fungoval, podle toho jaký měl zrovna den. Uprava konektoru pomocí kombinaček to vyřešila za pět minut. Pak jsem se pustil do zpětného skládání. Nasadil obě nadrže, vytáhl moto z dílny a nastartoval, abych se přesvědčil o tom jestli nikde nic neprolína, po zahřatí jsem to byl i kousíček projet. Po navratu na dílnu, jsme začali montovat padací rám. Člověk to montuje pořád dokola a nakonec zjistí že to dělá celou dobu blbě. Vždy jsem postupoval od rámu směrem dopředu k baterii a když se to udělá obráceně jde to mnohem líp. Aspon mě se to osvědčilo. Lehl jsem pod moto a koukám že z pod víčka filtru prolíná olej. Takže moto na bok, rozebrat, Mirek to natřel nějakým lepidlem či čím a je po problému. Pak se moto přehodilo na druhou stranu a sundalo se víko spojky, neboť jsme měli pocit že tam neustále něco řachtá, chtěl jsem vidět spojkový koš. Po sundání vidím, že nic nevidím, ale po poslední rozborce na Liborové kačeně jsem věděl že tam mám navíc nějaký plech, který když Mirek viděl, prohlasil, co to tady dělá, měl by být na spodku a tak ho tam pomocí šroubováku umístil. Ještě se ptám jak tam drží, musí zaskočit. Pak zvedne ruku, řekne počkej a někam zdrhne. Za chvíli je zpět a v ruce drží na pohled uplně stejný spojkový dekl. Ale mě nějakou modifikaci ktera ma zapřičinit menší vybrace a hluk. Moc tomu neveřím, ovšem po nastartování mi pada brada, neboť jsem celou dobu myslel, že mám v hají rozvody. Jen se na sebe pošetile smějem a jsem spokojen. Motorka je pro mě uplně nejvíc a Míra to ví. A tak to sešroubuji vše dohromady a už stojí ve své kráse v odrazu slunce. V 11.30hod motorku nahazujem na vozík a odvážíme ke mě do garáže.
U garáže jsem se zachoval při sundání motorky jako kokot, ja ji držel ve vzduchu když Míra řve at ji pustím na zem neboť přepadává, vubec mě to nenapadlo.
Takže velké díky patří mému parťákovi a jeho spolupracovníkum, díky kluci, bez vas bych to nedokázal za tak krátký čas. Díky

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
cong156 (8) napsal 31.12.2016 v 10:46

To jsou slohy . Ale dobře tomu. Aspon to obsahuje dost informaci. At slouží!

MirekTDM (4) napsal 31.12.2016 v 07:40

Pepi ty jsi opravdu spisovatel.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Souhrn za poslední roky "štastného" ježdění

    27,01,2022 doba dementních telefonů mě donutila k tomu, že jsem tady nic kloudnýho dlouho nenapsal. Tak popořadě. Kdybych měl vypisovat co všechno se na té motorce posralo tak jsem tu do zítřka a stejně to nebude vše, p

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 27.01.2022
    Uskutečněno: 27.01.2022
    Tachometr: 234000km
    Komentářů: 6x
  • Těsnění pod víčko, spínač zadní brzdy

    ;-) jelikož z motorky pri staní na policajtovi neustale pri plne nadrzi prolinal benzin a me to jak se patri nasíralo, rozhodl jsem se vymenit tesneni pod víčkem levé nadrze. Tato sranda stala necele dve stovky, praci b

    Typ: Oprava
    Vloženo: 05.02.2017
    Uskutečněno: 05.02.2017
    Komentářů: 2x
  • Zvýšení řidítek a další věcičky...

    Tak mi tahle prislo z alienexpresu zvysení riditek a lezeli mi doma uz od prosince a jelikoz mi pocasi v praci nedovoluje pracovat tak se uz peknou radku tydnu snazim sebe premluvit abych sel do nevyhrate garaze neco del

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 26.01.2017
    Uskutečněno: 25.01.2017
    Komentářů: 5x


TOPlist