Musel jsem to rozdělit kvůli fotkám
Třetí den, nástup v 7.10hod. Hned jsem vyměnil kryt chladiče, ktery se mi doma valel už od listopadu a ten stávající nejaky pablb předemnou provrtal jenom proto že si myslel že se to uchladí, místo toho, aby opravil těsnění pod hlavou. Včera jsem přemýšlel o tom jak nejefektineji pridelat mobil k motorce, na řiditkách me to uz nebavilo. A tak jsem se ujal vymýšlet držák, který nakonec byl jednodušší než se puvodně zdálo. Uřezal jsem hliníkový plech, který mi dodala firma "Mirek", naměřilo se, ohnulo se, navrtalo, přidělalo a vysledek vidite sami. Zatím spokojenost, uvidíme co na to řekne praxe. Přišlo ložisko do krku řízení a tak to Mirek dal dohromady s moji malou pomoci, o tomhle jsem nevěděl vůbec nic a tak jsem mu nechtěl do toho mýchat. Nasadilo se, utáhlo s tím že se to musí pak ještě dotáhnout tak po měsíci ježdění až si to sedne. Namontoval se komplet předek.Všichni odešli na oběd a já zustal. Použil jsem jejich jeřáb, abych mohl demontovat policajta , ktery byl součástí hlavního stojanu a tím pádem, motorka neměla na čem stát a já se mohl v klidu věnovat zalomenému šroubu ve snímači neutrálu. Jaka to byla chyba, že jsem se do toho vůbec pouštěl. Problem byl v tom že jsem zacal odvrtávat šroub kde nebylo moc dobře vidět a já posleze zjistil, že jsem se provrtal přes blok do motoru. Koukám do toho jak do prdele a vidím, že žádný šroub tam není, jen tam nejsou závity. Říkám jsi kurva, ty jsi, ale kokot, doufám, že jsi tomu motoru nic neprovedl. Závitníkem vytočil nový závit, nasadil nový širší šroub a hodlal přišroubovat snímač. Do něho jsem taky měl zvětšit díru, ale vykašlal jsem se na to a trest v podobě prasklého snímače na sebe nenechal dlouho čekat, takže jsem si vydělal 675kč a práci nepočítaje.
Neustále mi pískala zadní brzda i kdyz bylo vse vyměněno a tak se sundalo zadní kolo, vytáhli se destičky a třikrát, každá se nařízla svysle flexou. Mělo by to pomoct, tak uvidíme. Kolo dole a tak taky dostalo proužky. Samotného mě zajímá jak dlouho to asi vydrží, viděl bych to na první brod nebo šutry a následná vapka. Míra ještě prodloužil, vyvařil a natřel na černo policajta. Konec 13.50hod
Čtvrtý den. Začátek v 6.50hod. Hned po příchodu jsem se pustil do elektriky s ého samo domo spínače na nabíječku, který nefungoval, nebo spíše fungoval, podle toho jaký měl zrovna den. Uprava konektoru pomocí kombinaček to vyřešila za pět minut. Pak jsem se pustil do zpětného skládání. Nasadil obě nadrže, vytáhl moto z dílny a nastartoval, abych se přesvědčil o tom jestli nikde nic neprolína, po zahřatí jsem to byl i kousíček projet. Po navratu na dílnu, jsme začali montovat padací rám. Člověk to montuje pořád dokola a nakonec zjistí že to dělá celou dobu blbě. Vždy jsem postupoval od rámu směrem dopředu k baterii a když se to udělá obráceně jde to mnohem líp. Aspon mě se to osvědčilo. Lehl jsem pod moto a koukám že z pod víčka filtru prolíná olej. Takže moto na bok, rozebrat, Mirek to natřel nějakým lepidlem či čím a je po problému. Pak se moto přehodilo na druhou stranu a sundalo se víko spojky, neboť jsme měli pocit že tam neustále něco řachtá, chtěl jsem vidět spojkový koš. Po sundání vidím, že nic nevidím, ale po poslední rozborce na Liborové kačeně jsem věděl že tam mám navíc nějaký plech, který když Mirek viděl, prohlasil, co to tady dělá, měl by být na spodku a tak ho tam pomocí šroubováku umístil. Ještě se ptám jak tam drží, musí zaskočit. Pak zvedne ruku, řekne počkej a někam zdrhne. Za chvíli je zpět a v ruce drží na pohled uplně stejný spojkový dekl. Ale mě nějakou modifikaci ktera ma zapřičinit menší vybrace a hluk. Moc tomu neveřím, ovšem po nastartování mi pada brada, neboť jsem celou dobu myslel, že mám v hají rozvody. Jen se na sebe pošetile smějem a jsem spokojen. Motorka je pro mě uplně nejvíc a Míra to ví. A tak to sešroubuji vše dohromady a už stojí ve své kráse v odrazu slunce. V 11.30hod motorku nahazujem na vozík a odvážíme ke mě do garáže.
U garáže jsem se zachoval při sundání motorky jako kokot, ja ji držel ve vzduchu když Míra řve at ji pustím na zem neboť přepadává, vubec mě to nenapadlo.
Takže velké díky patří mému parťákovi a jeho spolupracovníkum, díky kluci, bez vas bych to nedokázal za tak krátký čas. Díky
-
Samovýroba držáku
-
Výsledek
-
Nasazené vidlice
-
Motorka na jeřábu
-
Snímač s původně zalomeným šroubem
-
Vyvrtana díra zkrz motorový blok
-
Sešroubované bez plastů
-
Upravený a prodloužený policajt
-
-
V záři slunce
-
-
-
Dělání nového závitu
To jsou slohy
. Ale dobře tomu. Aspon to obsahuje dost informaci. At slouží!