PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 1000 Fazer (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kojot
Vloženo 6.1.2015
Aktualizováno 24.8.2018
Zobrazeno 1 631x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 17.10.2016, Uskutečněno: 17.10.2016, Stav tachometru: 61000 km, Zhlédnuto: 30x


Klapka se hlásila o servis každých 1000 km, zkoušel jsem mazat měděnou pastou, grafitovou paskou i prachem. Zkoušel jsem nemazat vůbec(porada v yamaha St. Boleslav). Vždy to vrzalo zhruba od 100 km po rozebrání až po 600 km po mazání grafitem. Rozebráno za 5.000 km asi 7x vždy laborace a na prd. U kamaráda Pavla jsem si objednal chromování čepů exup klapky. Zjistili ovšem, že je celá bronzová, a nanést chrom, nebude taková sranda jak se zdálo. Musela by se na průměru podbrousit nanést kovovou vrstvu, zas brousit a následně chrom. Upnout klaku na brus - bez přípravků problém, je měkká kroutí se.. Zas tak moc jsem do toho investovat nechtěl, takže jsem skončil u lapování čepů a vytlačení ocelového pouzdra z víka exupu. Nalisováno bronzové pouzdro o chlup menší dírkou na čep, ale ponechána mezera na tepelnou roztažnost materiálů a srovnáno vydřené víko z vnitřní strany do roviny. Vzniklá mezera axiální vůle se zvětšila na necelé dva milimetry. Po zahřátí se vůle vymezila, klapka necestuje a hlavně nevrže! Parádní práce. Doufám že to vydrží, aspoň přes zimu

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kojot (24) napsal 20.10.2016 v 08:42

No bez klapky bych ušetřil mac 30 deka. To abych vyndal i motorek atd je max do půl kila. Takže váha je pro mě zbytečnost. Abych ušetřil 2 až 3 kg musel bych vyměnit svody a dát pryč sběrač, což je zbytečná a drahá investice. Vím od kamaráda co na litru najezdil přes 110 tis km a ten stroj stále jezdí.. jen prostě v 70ti investoval a koupil novou klapku ta 12.000 no a zas to jezdilo a jezdí. To ho se hodlám vyvarovat tím co jsem popsal. Navíc už vím, že tenhle "modrý teleport" je skvělý na cestování, spotřebu, pohodlí, ale nedává mi takové ty denní radosti, jako že se to klepe, vrčí.. prostě žije. Na to budu muset pořídit nějaký dvouvál. FZS bych si rád nechal na delší cesty a proto se ho snažím držet v origo stavu.Přeci jen je to už kus historie, i když dělá věci samozřejmě a dle požadavku s krásným tahem a silou.

Sonicek (18) napsal 17.10.2016 v 13:22

smysl Exupu má jen do 5tis, pak to naopak ubere z všku...měl jsem něco podobného na Suze (jmenuje se to jen jinak) přívěra šla pryč, ve 4tis propad krouťáku (při jízdě neznatelně), doladění na brzdě + laďál, bmc filtr, moment lepši jak s přívěrou a výkon ve vršku znatelně lepší. A když to celé vyhodíš pryč, tak máš 2kg k dobru chápu pokud chceš mět originální stav, ale jinak smysl uržovat exup není žádnej


Nejnovější záznamy v deníku
  • Baterka?

    Jen zkusmo jsem to včera zkusil z nudy v garáži nahodit.. a ani ťuk, jen kontrolka lehce problikává.. Takže baterie bude v ..., ale má nárok je tam pořád origo z výroby. Zkusím nabít po dvou měsících (dělal jsem v lednu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 02.03.2018
    Uskutečněno: 02.03.2018
    Komentářů: 1x
  • Průlet ČR a kouskem SK

    S Tomem jsme vyjeli za Čakovickou partičkou směr Morava. Sice přes Kolín mimo dálnice, ale celkem svižně. Nevim co mě to popadlo, ale zkoumal jsem spotřebu. Když jsem se po okreskách držel do 120tky pak po cca 211 km a d

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.09.2017
    Uskutečněno: 29.07.2017
  • Spínač brzdového světla

    Dole pod řidítkem u brzdové páčky je takový malý čidlo na sepnutí brzdového světla. Odešel do věčných lovišť... fungoval a pak zas ne.., vyčištěno, přeletovány spoje.. furt stejné problémy. Dnes výměna u Moto Ulrych St.

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 13.06.2017
    Uskutečněno: 13.06.2017
    Tachometr: 61250km


TOPlist