PROFIL MOTORKY

Ducati ST4 S (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník lbedrich
Vloženo 30.12.2012
Aktualizováno 6.8.2019
Zobrazeno 4 283x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 01.09.2016, Uskutečněno: 01.09.2016, Zhlédnuto: 25x


Rád bych se podělil o jednu nepříliš záviděníhodnou zkušenost.
Na konci března - počasí jak vymalované - jsem potřeboval vyřešit STK. Mám ho cca 700 metrů od domu. Motocykl uložený přes zimu při teplotě tak cca 10-12 stupňů a - pozor - vždy s plnou nádrží - prakticky ihned naskočil.
Než jsem na sebe naházel věci bylo na teploměru 60 a bez problémů jsem přijel na technickou, ale po absolvování jsem už nenastartoval. Výsledek - v servisu zjistili rezavou nádrž a drtí totálně ucpaný filtr pod čerpadlem.
Řešení renovace nádrže bylo dlouhou a složitou anabází. Vylití nádrže plastem znamenalo kromě chemického vyčištění - které se napoprvé ne úplně podařilo - i úplné zbavení nádrže nátěru, zavaření skrytých prorezivělých míst, vylití plastem a nový lak. Cena by ani tak nehrála roli, ale čas včetně dovolených byl problém. Vše dopadlo skvěle, servis TSS i firma která se specializuje na renovace a lakování veteránů odvedli skvělou práci a Ducati startuje snad na první protočení motoru.
Závěr - současný lihobenzín na dlouhodobé uskladnění (víc jak 2 měsíce) naprosto není vhodný. V nádrži byl přes zimu mnou dlouhodobě tankovaný Shell Natural 95. Nikoli Nitro+ nebo 100 Racing. Takže přes sezónu je to o osobních preferencích, ale na zimu jednoznačně palivo bez lihové složky. Zatím se mi podařilo nepřímo ověřit, že bez lihu je SHELL V-POWER NITRO+ RACING a Benzina Verva 100. Pravděpodobně i další vysokooktanové benzíny líh neobsahují a nebo jen v nepatrném množství - budu rád když se třeba na fóru objeví informace.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lbedrich (15) napsal 06.09.2016 v 10:35

Ta nádrž je aktuálně lepší než nová - prakticky je uvnitř plast. Řeší se tím starý nádrže na veteránech - firma která to dělala se na veterány specializuje.
Stálo to spoustu peněz (i když třetinu oproti nové nádrži), nervů a času - sezóna je skoro pryč - ale jak mi řekli v TSS "nejsi první a ani poslední, je to běžný problém nádrží z těchto let a současného benzínu". Hlavně chci udržet tuhle moto v původním stavu a perfektní kondici. Dostává všechno co potřebuje i v detailech. Teď mám nachystaný znovu nalakovaný originální závažíčka a gumový držák/závěs relátek - je horkem na levé straně pod kapotáží hodně ztvrdlý. Přes zimu vyřeším opravu spodního svodu - od předchozího majitele který jezdil z garáže pod domem přes kovový práh je na několika místech lehce promáčklý - a bude ve stavu kdy nebude co opravovat a vylepšovat.
Na závěr - líbí se mi klasický a alespoň trochu neobvyklý stroje - a chci alespoň něco uchovat. Třeba to někdo ocení - a nemyslím tím peníze. Tuhle motorku neprodám

O.N.E. (5) napsal 02.09.2016 v 00:12

Tak něco podobného se stalo známému...jeho před válečná ČZ 250 stála v chodbě domu kde se normálně bydlí jako dekorace cca + - roky...až do doby kdy z toho začal prosakovat benzín...nádrž totálně v prde...
Taky s tím bojuju mám víc strojů a uhlídat to


Nejnovější záznamy v deníku
  • Servis

    Začátkem června velký servis - řemeny, ventilové vůle, olej, brzdovka, kontrola ložisek a hlavně výměna brzdových kotoučů. Staré - původní Brembo - už byly pod tolerancí a hlavně nepravidelně opotřebené. Po výměně je to

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 21.06.2022
    Uskutečněno: 01.06.2022
    Tachometr: 27350km
  • Chlazení - hadice

    V tomto týdnu řešen drobný - ale hodně pracný - problém s chlazením. Loužička pod motorkou signalizovala, že mně čeká anabáze s demontáží kapotáže. Chyba byla v krátké hadici - viz. foto ještě původního stavu. Po výměně

    Typ: Oprava
    Vloženo: 03.07.2020
    Uskutečněno: 03.07.2020
  • Přezouvání - Pirelli Angel GT

    Pirelli Angel ST odešly do pneumatikářského nebe - najely 9000 km (zadní - přední by snesla ještě odhadem 2000) - a spokojenost. Poslední cca 0,5mm směsi nad značkou odešel za cca 600 km. Asi je to i trošku pod mírou - v

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.08.2019
    Uskutečněno: 06.08.2019
    Tachometr: 25423km


TOPlist