Víkend strávený v sedle Hondy CRF1000L v okolí Dunaje a podhůří Alp, mě po jejím testování v JAR definitivně přesvědčil, že nová AT bude moje další motorka.
Ano, našel jsem i pár mušek, jako například přes příplatkové vyšší plégo není během deště vůbec vidět a nad něj se svými 173cm prostě nevidím, i když krk natahuji jako žirafa...
Ale v součtu je to prostě mrda. (dámy prominou)
Honda je prostě hodná, nezáludná, běžící hladce a dokonce s průměrnou spotřebou (ve dvou a s kufry), na zmíněných víkendových 1603 km, za neuvěřitelných 4,3L!!!
Měřeno při tankování = palubní počítač byl pesimista a hlásil 5,0.
Brzdy bezvadný, podvozek jsem si musel trochu přitvrdit, aby na sériových pucích Dunlop neodskakoval v náklonech, ale jinak naprostá, naprostá spokojenost!!!
Vlastník | _GAS_ | |
---|---|---|
Vloženo | 18.6.2016 | |
Aktualizováno | 18.6.2016 | |
Zobrazeno | 970x |
to Mann: Já byl dlouho na vážkách, ale osud tomu tak trochu napomohl.
Jasný, dám sem určitě vědět, jak se náš vztah vyvíjí.
Zcela upřímně očekával jsem, že budeš odolávat novému hondímu vábení o trošku déle Tak ať ti to lítá na novém křídle Písní sem pak nějaké postřehy a poznatky, abychom měli v hospodě u piva přes zimu co probírat Odborně probírat, samozřejmě
To Guga, tos mě rozesmál, chlape.
To Petr_TA: celé jsem to jel ve dvou, mimo jízdních fotek, kdy mě mladá cvakala. A po pravdě, bylo to úplně v pohodě, vůbec jsme si nepřekáželi.
A manželka si dokonce tuze pochvalovala zadní sedlo, svým pohodlím připomínající to na našem ex R 1200 GS.
No jo, GasiRossi opět nezklamal
Zkoušel si jízdu se spolujezdcem ?
Zadní stupačka je hrozně blízko přední a je problém poskládat nohy ...
Jinak mě mnohem víc vyhovovalo nízké orig plexi
I při velmi nezákoných rychlostech žádné turbolence na rozdíl o vysokého
Ke kufrům jsem z počátku přistupoval s velikým despektem, přeci jen HB Gobi, alias origo kufry KTM, byly po HB Junior nejpraktičtější kufry co jsem kdy měl.
Na první pohled jsem nevěřil, že budou díky slícování zámků vodotěsné (byly), ale po výletě musím uznat, že mají několik nesporných výhod:
a) dělají AT úzký zadek. Kde projdou řidítka, tam na 90% projdou i kufry.
b) nelimitují v náklonech, plechové krabice bohužel většinou ano
c) velmi snadná a rychlá demontáž
d) přes chatrný vzhled jsou poměrně robustní
e) překvapivě objemný TC, nečekal jsem, kolik toho polkne
co mě vadilo:
- nemají uvnitř upínací pásky, po otevření kufrů se jejich objem vyvalí ven
- působí na pohled chatrným dojmem
- nedá se do nich vlézt bez klíče, například když se chci jen podívat do mapy v kufru
Ve finále mě paradoxně překvapily kladně, bo jsem čekal nejhorší a to se nekonalo.
Měl jsem jí na den půjčenou
Přesně jak píšeš ... super stroj
Dokonce by mě nikdy nenapadlo že mě bude tolik bavit automatická převodovka
Můžeš mi napsat jak jsou praktické ty orig kufry ?
Vypadaj dost forově ...
Taky nechápu proč Honda neobuje lepší pryže
Tady je pro porovnání moje pocity z Afriky ...
//www.motorkari...etail&ddid=59977