Po sundání hlav jsem usoudil, že bude třeba sundat i válce.
Vše jsem odkarbonoval koupil nová těsnění a pístní kroužky. Nejvíce mě baví ty ceny za náhradní díly těsnění pod válce 20 kč, pístní kroužek 30kč Slícoval jsem přechod kanálků z příruby do válců. Veškerá těsnění jsem pomazal olejem pro lepší utěsnění.
Použitý materiál: Odmašťovací emulze, horká voda, starý zubní kartáček, štětec, technický benzín, 1000 šmirgl papír, m2t olej, kulatý pilník.
TIP: jemný karbon z pístu jsem odstranil namočeným šmirglem v technickém benzínu.
-
Karbonové písty
-
Karbonové hlavy
-
čistý vs zakarbonovaný píst
-
Čisté hlavy
-
Koupel válce
-
Montáž
-
Slícované kanálky
no problem. předávám pouze moudra dál
Supr, diky. Potrebuju to lehce zdrsnit (aby tam nebylo to vylesteny) a taky cely ocistit
I boky. 1000 smirek namocený v technickém benalu ti udělá emulzi a de to hezky dolů.
A ty písty tím šmirglem jsi přejel i boky nebo jen vrchní části? Mám na jednom pístu trošku zrcátko, tak že bych to lehce zdrsnil...
Je to servo šampon, který se používá pro odmašťování cnc strojů. Výborná věc. Vypadá to jako modrý prací prášek. Nasypeš to do horké vody a karbon a mastnota z toho sleze neskutečně rychle, Kde se na něho hrabe ARVA Písty se mi nechtělo sundávat, proto jsem na ně použil 1000 smirek namočený do technického benzínu
Dobrá práce
Pekna prace hlavne to jak si to vydrbal, to je parada. Co je to za roztok v tom kybli? Ten valec je fakt cistej