PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JOslejsek
Vloženo 16.3.2016
Aktualizováno 16.3.2016
Zobrazeno 663x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 30.03.2016, Uskutečněno: 23.03.2016, Stav tachometru: 37643 km, Zhlédnuto: 23x


Jak už to bývá je potřeba se o stroje starat . Předchozí majitel sice tvrdil, že není nutné hned provádět pravidelnou údržbu, že ji před pár měsíci provedl, ale já mám rád vše pod kontrolou a rád si vedu "servisní listy". Dále bych nerad nějaké olejové fleky v garáži. Na motu byl lehký úkap oleje skrze těsnění víka spojky. Potřebné díly jsem objednal z eshopu. Zakoupil jsem - TĚSNĚNÍ SPOJKY, OLEJOVÝ FILTR, BRZDOVOU KAPALINU (dot4), SVÍČKY a VZDUCHOVÝ FILTR. Dále jsem hledal vhodný olej a vybral jsem syntetický MOTUL 5100 10W-40, jsou na něj dobré reference.
Prvně jsem se pustil do výměny vzduchového filtru. Původní byl pěkně "zasr*ný" a nějaké ofouknutí to je o ničem. Vzhledem k sundané nádrži jsem se mrkl na karby. Následovala výměna svíček, což je otázka asi 5 ti minut. Samozřejmě jsem kontroloval brzdy, napnutí řetězu, ale tyto záležitosti OK.
Poté jsem moto nastartoval a nechal zahřát olej. Následovalo vypuštění oleje. Opravdu původní majitel nekecal, olej byl skoro jako nový. No co poslouží v zahradní technice sekačka si musí vychutnat takovej luxus. Dále jsem odšrouboval víko filtru oleje a vyměnil starý filtr a těsnění za nové.
Na konec jsem si nechal přetěsnění víka spojky. Prvně to byla sranda pár šroubů. Poté sundání nějakého generátoru pulzů s tím jsem se trápil, protože nemám pneumatický utahovák a tak se kolo točilo a točilo. No prostě stačilo zařadit kvalt a zablokovat kolo a pak už to šlo povolit. Po sundání víka vyteklo trošku oleje a hned jsem chtěl sundat zatuhlé těsnění aaaaaa už to tu bylo. Nedalo se to odlepit ani za nic!!! Tak a čekalo mě dlouhé odrbávání starého těsnění. Při této příležitosti jsem zkontroloval spojku a v pořádku. Po skoro půl dne práce s odlupovaním těsnění a čištění jsem se rozhodl pod nové těsnění trošku máznout silikon. Můj oblíbený červený motorový. Mám s ním dobré zkušenosti z předchozích oprav atd... Vše jsem tedy složil a zapojil jak bylo.
Další den jsem byl do motorky nalít nový olej. Krásně voněl jako parfém, což jsem nepochopil . Nalil jsem pěkně 2,9l a krapet navíc. Nechal jsem chvilku a pak nastartoval a projel. Vše bylo v pořádku a nyní žádný únik.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Prodáno ;-)

    Tak už GSko není :-( ale no co už je připraven Banďour 650 ;-)

    Typ: Prodej
    Vloženo: 07.03.2017
    Uskutečněno: 07.03.2017
  • Rozleštění odřeného výfuku

    Jak jsem již kdysi zmiňoval moje GSo mělo oděrky na výfuku. Takto jsem to již zakoupil. Rozhodl jsem se to napravit. Naštěstí plechový ovál je z nerezu a ten se dobře leští. Navíc doma mám na to speciální pastu. No post

    Typ: Oprava
    Vloženo: 30.03.2016
    Uskutečněno: 27.03.2016
    Tachometr: 37712km
    Komentářů: 4x
  • Nákup Suzuki GS 500E

    Po telefonické domluvě a následné prohlídce jsem byl rozhodnutý koupit již vybranou motorku. Předchozí kusy buďto daleko, nebo to někdo "vyfoukl" přede mnou. Koupě proběhla v Chrudimi. Stav dobrý, pneu bylo 70 %, řetězov

    Typ: Koupě
    Vloženo: 30.03.2016
    Uskutečněno: 16.03.2016
    Tachometr: 37500km
    Komentářů: 1x


TOPlist