Dalsi vec co vzala za svy je karburator. Ta puvodni podtlakova mrcha reaguje pomalu, tak jsem tam nacpal KEIHINA ze suzuki RMZ 450 s akceleracni pumpou. Do priruby k valci pasuje presne, k airboxu bylo potreba sehnat hadici odpovidajiciho prumeru, ale tu nebyl problem sehnat. Potiz byla spis s tim, ze ten karburator je vetsi nez puvodni a dal se tam narvat jen velkou silou a horni plynovy lanko a cudlik ochuzovace se opiraly o ram.
Tudiz jsem splasil prirubu z novejsiho RD08 dominatora, ktera je o nekolik centaku kratsi a pro moje potreby idealni.
Dost jsem laboroval s nastavenim karburatoru, na netu je spousta zarucenejch navodu na velikosti trysek a typy jehel, ale chce to trosku cit.
Na ADVrideru.com jsem vycet nejaky nastaveni, to jsem proved, motorka naskocila, jela lip nez predtim, ale zrala skoro 9L/100km, coz neni idealni:)
Takze jsem ladil dal, zmensoval prumery trysek, zmenil tvar jehly az jsem se dopracoval k nastaveni, kdy je svicka cihlova, motorka jede mnohem lip, startuje na prvni kopnuti i po delsi odstavce a spotreba je pod 5litru.
Trochu potiz byla s plynovyma lankama, ty z RMZ jsou moc dlouhy a at to vedu kudy to vedu, nikdy se plyn nevraci.. Takze jsem nakonec pouzil lanka z dominatora a po chvili premlouvani to zaclo fungovat
Vlastník | Jafoun | |
---|---|---|
Vloženo | 30.5.2013 | |
Aktualizováno | 5.11.2015 | |
Zobrazeno | 5 851x |
To je velká paráda.