PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník StrejdaMortymer
Vloženo 28.9.2014
Aktualizováno 27.4.2016
Zobrazeno 5 012x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6


Vloženo: 11.10.2015, Uskutečněno: 10.10.2015, Zhlédnuto: 3x


Zima se blíží, počasí sice až na par vyjimek začina byt vic než hnusný. Po těch třech letech kdy jsem to fakt hrotil až někdy do listopadu, kdy jsem v podstatě i v mrazech jezdil, jsem se tentokrat rozhodl že už fakt raději ne. Mokry listy a další bordel mi za to opravdu nestoji. Nehledě na to, že co jsem vysledoval, tak severočesky experti zase na zimu rozjebali všechny silnice, čímž z my obvykly trasy udělali tankodrom. To fakt ne. Sice možna parkrat vyjmečně vyjedu, ale jestli to bude 3x do nove sezony, bude to moc.
Mašinu teda postupně rozebiram a nastava jeji první projekt. Původně jsem to opravdu nechtěl dělat, ba dokonce jsem se tomu fakt bránil zuby nehty, že to prodam a raději koupim zas něco silnějšího. No hele mě ta sedmpade vlastně celkem sedí, tak proč si to nenechat.
Začaly teda ve mě vířit ty nejšílenější nápady co ty motorce provýst a raději jsem si řekl, že začnu zlehka a jednoduše. Původní plán, kdy bych ji rozebral do šroubku a rám celej hodil do komaxitu jsem raději zavrhl.
Narovinu řeknu proč. Jednak nemam prostory dost velky na to, abych s tim někde mohl manipulovat, druhak si to chci dělat sam a napotřetí: rozumim jen elektrice, takže připadna rozborka zborka by vyžadovala asistenci a znamej co je ochotnej do toho semnou jit ode mě bydli přes 40 km.
Takže raději ne a udělam to jinak.
Plan č.1 zkusim v inzerci vyžebrat někde jetej rám s papírama, kterej proběhne přípravou tj. komaxit jak chci, následně seřvání úřednic s potvrzením od kawy o záměnu rámu (z vlastnich zkušenosti to jinym způsobem u nas v čr ani nejde). Mezitim odstrojim všechny plasty a pujdou se vaření/lakování, včetně některých částí motoru. Oživení dostanou i kola a specificky části. Barvy zustanou jak jsou, nicméně par detailů přibyde, včetně pár vylepšení. Průběh tu nějak sesmolim. Nicméně už teď vím, že první čím se začne, budou kolesa.

Co se týká mýho ježdění, najel jsem za sezonu směšný 2 tisice.
Příští rok to bude mít jiný grády

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kilix (9) napsal 20.11.2015 v 22:11

toto znie ako solídny plán
som zvedavý na progres


Nejnovější záznamy v deníku
  • Předsezoní servis

    Nuže, sezona se kvapem blíží, nastal čas na obvyklou péči. Za poslední dva roky jsem najel s velikou tíhou jen kolem 2500 km. Když jsem kontroloval vzduchovy filtr vypadal pořád jak novy. Nebyl důvod ho měnit, když ani

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.03.2016
    Uskutečněno: 16.03.2016
    Komentářů: 1x
  • Baterka

    Mnoooo, včera bylo tak nádherný počasí na výjezd, že jsem se teda rozhodl (15°C na severu čr). Při tý příležitosti se na moto hodila nova baterka, kterou přinesl strejc ježura. A hle začalo povánoční nasírací období. Ty

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.12.2015
    Uskutečněno: 27.12.2015
  • Čištění stupaček+držáků a přelakování

    Nuže jak jsem slíbil tak činím. Rozhodl jsem se, že tedy všechno udělám co nejjednodušeji a nejefektivněji a začnu opravdu něčím lehkým (zcela narovinu lakyra nejsem, takže raději používám plniče a brusny kotouče). Roz

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.10.2015
    Uskutečněno: 15.10.2015
    Komentářů: 1x


TOPlist