PROFIL MOTORKY

Jawa 350/639 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Akamu
Vloženo 14.4.2014
Aktualizováno 2.1.2022
Zobrazeno 1 492x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 30.09.2015, Uskutečněno: 30.09.2015, Stav tachometru: 17300 km, Zhlédnuto: 13x


Tak sem tu z výletu, kterej byl krásnej, ale trochu se prodražil
Začátek v úterý přejezdem do jawa klubu praha, cestou sem 639 lehce přidřel, moc nechápu proč, ale dál jela bez problému, takže ok.
S Kafim sme měli naplánováno se podívat na Sněžku a na Praděd, pak do Dobrý u Ostravy do moto krámu pro pořádný moto kalhoty. JKP má luxusní klubovnu a dobrý pivko, takže občerstvení, včetně večeře (Kafi vařil) na jedničku. Ráno lehce prší, ale nemoky fungujou spolehlivě, takže není proč odkládat výjezd.
Cesta probíhala bez problémů, občas kus hezký silnice, nebo výhled. Dokonce sme cestou objevili loď, asi čekaj povodně.







U Sněžky bylo pěkně hnusně, tak sme pokračovali hledat nocleh, kterej se nám moc poved.







Ráno pokračujem na Praděd přes Polsko. Cestičky krásný, bez problému sme si to šinuli travel tempem na místo určení cestou sme zachránili poláky co píchli a pak se, asi za odměnu, mohli za drobný úplatek podívat až k vysílači na Pradědu, kam se prý normálně nesmí.







Do moto krámu sme se nedostali, počítal sem s trochu vyšší cestovní rychlostí, ale aspoň sem se mohl kochat. V pátek Kafimu prasklo spojkový lanko a pak bylo pivko Ježek na přednášce MotoRoute.
Kafiho přednáška byla moc povedená, dost lidí chválilo, ještě víc obdivovalo (asi víc Týnu než Kafiho )







V sobotu ráno přesun na Brno ke kámošovi.
Cestou začala motorka na čtyřku škubat, výměna svíček nepomohla, výměna převodovky ano. (Zatim první věc, co bych nazval závadou) Nejprve nešlo zařadit 3 a 4, po pár km už nic a pak se bloklo kolo.
Odtahovka mě následně dostala 50 km za kámošem, kterej zrovna skládal svojí 250, aby sme mohli vyrazit na Duklu.







(Mimochodem příště to asi radši hodim na záda a odnesu jí) Moje první rozborka sborka zabrala cca 12h včetně oběda a nutného piva na uklidnění. Kámoš akorát šel vyzkoušet 250, načež zjistil že si nevyzkoušel ložiska a netočí se klika, takže začal taky (znovu) rozebírat. To sem už měl motor skoro venku, známej z Ostravy přivezl převodovku a vesele sme skládali.
Ve dvě ráno obě jawy zavrčeli a šli sme spát.
V neděli vstáváme dřív, že to napálíme a na Duklu dojedem. Plán dobrej, provedení horší. Cestou mi začalo foukat pod válcema, kde sme dali paulin místo papírovýho těsnění so se roztrhlo při sundavání. Kámošovi zas ten tmel nedržel olej v motoru. Na 250 se teda začalo přetěsňovat a já začal vyřezávat těsnění z tvrdýho plakátu co byl v Maximu (dvakrát super časopis )







když už byli hlavy znova dole, dal sem i tam nový těsnění. Špatný rozhodnutí. Když sme to valili co to šlo, začalo to foukat pro změnu pod hlavou, nádrž dolů, dotáhnout hlavy a pak KONEČNĚ dobrý.
Kousek před hranicema sme chtěli natankovat, taky špatný rozhodnutí. Jirka co mi přivez převodovku do svvý 639 natankoval 10l nafty, rozlili sme po 1,5l do ostatních nádrží a dolili benzínem. Ještě pořád moc nafty, takže šel jeden válec, jenom se sytičem a ještě to nemělo sílu když se přidal plyn. Takže všechno ven a znova natankovat.
To nám zabralo dohromady dobře hodinu, to sme už věděli že nemá cenu jet Duklu a zakempili to u pivovaru v Brumově- Bylnici.







Pivko opravdu super, desítka, dvanáctka a tmavá dvanáctka. Spaní bylo na kopci nad vsí. ráno vyhlídka opravdu skvělá.







Další sen sme udělali jenom výpad na Slovensko, podívali se na ropnej pramen, kde úspěšně proběhl pokus o čerpání, večer neúspěšně pokus o zapálení a jeli směrem na Hrčavu, na trojmezí.







Cesta k trojmezí byla ve výstavbě, takže sme jeli druhou (tou špatnou) cestou, offroad docela slušnej, koleje od bagru plný vody, kopec celkem prudkej, naštěstí jawu nic nezastaví.







Poblíž Hrčavy sme to zakempili na veřejnym tábořišti, cestou samozřejmě ještě takhle na noc nebyla nouze o lehkej off. Noc proběhla v poho, ráno jedna fotečka a hurá domů.







Cesta zpátky celkem v klidu, skoro 500 km, domů sme se dostali v devět.
Celkem najeto 1603 km, průměrná spotřeba 4,3l. Průměrná rychlost 52km/h

Zbytky převodovky vypadaj asi takto:





Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna primáru

    Od Sesy jsem dostal nabídku na při koupi novýho duplexu, vyzkoušet řetěz od japonců. Řetěz od někoho jinýho než to bláto z ČZ! A ještě je levnější. Takže hned jak přišel nasazeno a teď zbejvá za aspoň tisíc km kouknout p

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 13.11.2020
    Uskutečněno: 13.11.2020
    Tachometr: 35902km
    Komentářů: 1x
  • GO

    Tak pro cestu kterou by sme s klukama chtěli podniknout, sem se rozhod na generálku. Pár problémů sem odkládal jako provoz neohrožující a je to docela mazec co sme našli. Moto je momentálně ve fázi "rozloženo", zkoumáme

    Typ: Oprava
    Vloženo: 08.04.2019
    Uskutečněno: 08.04.2019
  • Mitas E-03

    Konečně sem koupil novou zadní pneu, vyhrála po rozhodování mezi h03 a e03 ta endurová. Vypadá moc hezky, první krůčky (cca 100km) sou velmi pozitivní, zatim jeto na silnici a mokrej silnici, terén jí zatím čeká. Zárov

    Typ: Údržba
    Vloženo: 27.03.2015
    Uskutečněno: 27.03.2015
    Tachometr: 23500km


TOPlist