tak po dvou letech píšu deník :)
Loni mi holka začala řát trochu více oleje a rozhodl jsem se když motor ven tak ho udělám kompletně ;). No nakonec toho bylo více než jsem původně čekal ale to tak bývá. Na motoru se nakonec měnily ojnice, tím pádem vyvažovala klika,rovnou jsem nechal udělat výbrus čili nové písty a kroužky. Bylo špatné trojkové kolečko tudíž výměna za nové ;). Nové spojkové pružiny a šrouby. Pořídil jsem o zub větší pětkové kolečko. Motor jsem vybavil lepší filtrací oleje.Dal i většinu nových šroubů podložek a matic. Samozřejmě kompletní sada těsnění a gufer. Motorka dostala nové svody od XS performance, ty jsem osadil tlumiči Supertrapp. Když to mělo otevřený výfuk tak jsem to musel trošku něčím nakrmit. Osadil jsem karburátor Mikuni TM34 B120, který se vyráběl jako originální sportovní doplněk a použil jsem otevřené filtry opět o d XS performance. Nakonec i novou zapalovací cívku Pamco, kabely fajfky svíčky :).
Sehnal jsem i teploměr oleje. Nový tachometr.O zadní odpružení se stará dvojice tlumičů Hagon jsou o centimetr delší. Ve předu jsem dal novou výztuhu vidlic a osadil čtyřpístkovým brzdičem Brembo aby se to dalo trošku přibrzdit a k němu i Brembo pumpu. Nakonec jsem namontoval přepákování Bullit - takovej střed troch do sportovna ale né ne ležení :D. Občas používám i dvousedlo a tam by bylo málo místa na nohy spolujezdce. Motorce jsem chtěl zachovat co nejvíce původní vzhled a jenom jí tak lehce šmrncnout do sportu. Celkem se mi záměr povedl :).
Vlastník | sannysrx | |
---|---|---|
Vloženo | 11.6.2013 | |
Aktualizováno | 26.6.2013 | |
Zobrazeno | 3 006x |
Ahoj dík jsou tam vložky ;) :)
jen si to poslechnout a je gurmánský zážitek téměř kompletní...
Ahoj,
bomba. To má nikasil nebo vložku?