Jelikož motorka dlouho stála rozhodl jsem se pro kontrolu a vyčištění karburace.Měl jsem to detailně popsaný ale pak jsem si uvědomil že deníky stejně nikdo nečte tak jsem to smázl a vezmu to heslovitě.Jak demontovat karburátory najdete na YOUTUBE. Karburátory jsou propojený různejma táhlama a osičky vymezený pružinkama - dobře si to nafoťte před rozborkou.Pokud předtím byli karburátory dobře sinchronizované tak na to nešahejte - hliníkový filtrbox karburátory dostane spolehlivě do původní polohy.Pozor pružiny nad šoupaty horizontálních a vertikálních válců jsou jinak dlouhé - nezaměnit vertikální jsou kratší.Pod šroubem bohatosti jsou malinké podložky které se rádi ztrácejí-hlídat. Jehly na pouštění benzínu mají nahoře malý cuplík který jsem měl na 2 ks zaseklý - pomohlo WD a pootočení pak šli bezproblémů.I z pořádně benzínem vyčištěného karburátoru a jeho střev se v ultrazvukové pračce smylo opravdu spousta bordelu.Můžete koupit opravnou sadu gumiček za cca 500Kč ks/karburátor nebo si koupit jen O kroužky za 46 kč na všechny 4 karbce. Spodek karburátoru jsem utěsnil pomocí původní gumičky podmazané silikonem. Po smontování přijde na hliníkový filtrbox namontovat plechová tepelná clona na jeden šroubek-doporučuji vyměnit za s šestihranou hlavou - plech se dá pak pohodlně seřídit přímo na motorce. Jak dostat karburátory nazpět do rámu najdete opět na YOUTUBE. Pokud chcete vědět víc napište.MAX
Vlastník | MaxMI16 | |
---|---|---|
Vloženo | 17.4.2015 | |
Aktualizováno | 20.4.2018 | |
Zobrazeno | 2 140x |