Při ježdění jsem si všiml, že koncovka se mi nějak uklepává a prolíná kolem olej v místě zátky těla koncovky (vyustění). Po rozebrání jsem zjistil, že gumové těsnění tam žádné není a koncovka i tělo výfuku už mají vyklepané spodní hrany a díky tomu ani při dotažení nesedly ideálně do sebe a stále se rozšklebovaly. Vyměnil jsem vatu, do koncovky padly dva 250g balení vaty do 2t motoru. Po složení jsem těleso koncovky výfuku snýtoval na každém konci šestí nerez nýty. Nyní nedochází k postupnému uklepávání spodních ploch koncovky a těla.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Při koupi byl na kolení hliníkový chránič, ale časem popraskala a já ho vytratil. Po nějakém čase jsem sehnal nový nerezový a namontoval ho. Koleno i šíleně na ráně. Proběhla hned testovací jízda, nijak nerezonuje ani ne
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 18.04.2015 |
Uskutečněno:
| 13.02.2015 |
Tachometr:
| 428km |
-
Po výměně kapaliny v zadní brzdě, stále bylo okno vodoznaku nečitelné, nebyl vidět stav kapaliny. Celé jsem to rozebral a propláchl brzdovou kapalinou. Člověk by nevěřil, kolik marastu se usadilo uvnitř v záhybech. Klasi
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.04.2015 |
Uskutečněno:
| 11.12.2014 |
Tachometr:
| 425km |
-
Při čekání na zrepasovanou spojku jsem se rozhodl vyčistit karburátor. Po rozebrání následovalo hrubé očištění od nečistot a bláta zvenčí, poté i zevnitř. Následovala lázeň v ultrazvukové čističce. Před ultrazvukem jsem
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.04.2015 |
Uskutečněno:
| 21.10.2014 |
Tachometr:
| 420km |