SEZÓNA 2013
24.3.2013
Tohle bude moje první motorka, na které budu moct jezdit (Sorry Jawa ) Motorku jsem si vybral, protože se inzerát zdál celkem slušný a domluva byla skvělá. Na dálce 250km nezáleží, hlavně, že už je v teple garáže. Tam si ale CHVILKU bohužel počká, protože ještě nemám papíry
10.4.2013
Nové značky...
-Původně byla značka přinýtovaná a tak jsem si za 50Kč koupil ještě držák na pod značku
30.5.2013
Papíry
Včera (29.5.) jsem prošel zkouškou každého nadcházejícího motorkáře a tou bylo "přesvědčit" komisaře o tom, že mi může dát "prospěl" a taky že dal
Zatímco čekám 3 tejdny na vydání řidičáku tak si plánuju objednat nové blinkry, protože jsem jeden urazil o strom A taky musím vyřešit stále nefungující brzdové světlo (nesvítí při brždění zadní brzdou)
13.6.2013
Blikáče
A už jsou nové blinkry doma a namontované. Řekl bych, že jí celkem sluší
K blinkrům jsem si koupil i zámek na kotouč,který teď vozím na sedlu
14.6.2013
První průšvih
Dneska mi krásně prasklo plynové lanko. Ke kámošovi to nebylo daleko (10km) tak jsem to odjel na kombinačkách Naštěstí byl doma
Protože bylo už pozdě večer a na opravu nebyl čas, tak mě hodil domů na svojí mašině (KTM Duke 125)
Další den jsme to nějako udělali na dojetí ke mně domů a bylo to...
Protože nový originální lanko stojí 500Kč (rozděluje se ke karburátoru a někam do motoru) tak jsem si poradil a spravil to. Nevypadá to moc hezky, Ale bylo to levný, protože kus lanka a součástka ze stavebnice Merkur nejsou tak drahý
___
25.6.2013
Motorka se mi začíná ku*vit
-Špatně těsněnej motor
-Rezatá voda v chladiči
-Přetřený výfuk a rám (před prodejem přetřeno) -> začíná korodovat
-Šeska celkem často vypadává
-Divně rachtá v motoru
-Špatná spojka
-> Do zimy to musí vydržet a pak motorku čeká kompletní rekonstrukce.Přetěsnění motoru, nové provozní kapaliny, ložiska, úplně nový nástřik rámu a plastů, výfuk, chladič,spojka...
To bude drahý...
___
23.7.2013
Tak a teď jsem na chvíli zase dojezdil...
Ráno jsme to nastartoval a nechtělo to chytit, tak jsme chvíli tlačil.Potřeboval jsem do Jaroměře do Motomachu pro novou přilbu...
V půlce cesty na Jaroměř sem začal vařit, tak jsme to dal do stínu a počkal si. Za cca 1km jsem ale vařil zase.Palermo bylo a jaj, tak jsem si myslel že to bude tím.Nějako jsme dojel,koupil přibu, fridex a že to bude dobrý. No dobrý to moc nebylo.Nechtělo to chytnout a na prošlápnutí mi bublal chladič. Napadlo mě jediný-"Doprde**!", komprese do vody, svíčka od fridexu, to není dobrý. Zavolal jsem si pro odvoz, protože s plnym válcem vody asi moc daleko nedojedu. Snad to bude jenom těsnění, jinak de novej válec.
1.000km mnou, 1.850km na novym válci s pístem, 10.500km celá motorka->??? km celkem?
___
5.8.2013
Deb*lní blinkry
Po prasklém těsnění člověk doufá, že už to bude KONEČNĚ všechno OK, ale ono ne.!
Ráno si to vytlečím ven, nastartuju aby se zahřál motor a mezitím si dojdu pro přilbu. Vrátím se za 20 sekund a ono se mi kouří ze "skříňky" kde je přepínač blinkrů. Chcípnu to a co jinýho se dalo čekat. Nějako se mi to spálilo a blinkry neblikají. Závada je v tom přepínači, ale je to velikost 1x2cm, do toho vede 5 drátů a co je k čemu žejo? Tak snad nebudu muset dlouho ukazovat rukama
___
19.9.2013
Oprava
Tak a už to je skoro měsíc co je motor na opravě.
Zatím mi dali novou klikovku ,kolečko z klikovky na spojku mělo olámaný zuby,lamely ,spojkový pružiny , celý těsnění motoru ,jinej olej a zatím se čeká na gufera k vodní pumpě . Bohužel ten opravář na všechno přichází postupně a proto to tak dlouho trvá. Snad si ještě tuhle sezónu stihnu pojeztit.
Když se to špatně kopne, tak vypadne, už jsem ji tak koupil, prý to ale zas tolik neva, drážka tam je
___
29.9.2013
Jezdím
Motor dorazil včera (28.9.) a zas lítám
Motorka jezdí daleko lépe, díky novejm ložiskům na klice a nové ojnici už se při vysokých otáčkách neklepe celá motorka.Prý je také daleko tišší a nic mi "nejebe mezi nohama" fakt to byly rány Nemusím jí tolik točit aby jela,ale mám pocit, že je asi trožku větší spotřeba, ale to bude tím, že už bude větší zima a že taky víc jezdím (za tejden cca 150km ) Také konečně dobře zabírá spojka.
Jen to chce udělat pár úprav jako je seštelování karburátoru+vyčištění vzduchovýho filtru a karburátoru -> Ve vysokejch otáčkách občas nestihne dotýct benzín (ve městě na kruháči 1-půl plynu a najednou plnej)
___
4.10 2013
Další drobnější závady
+MENŠÍ PŘÍRŮSTEK DO RODINY
No nic no. Dneska mi přišla cena motoru a trošku jsem koukal, je to moc, není to moc? Celej motor stál 5.100Kč za práci chtěl 500Kč za zbytek nevím (klikovka,přelisování ojnice,vypodložkovaný ložiska v karterech,nový těsnění v motoru,lamely,pružiny na spojce,ozubený kolo někde v motoru(díky tomu, že měla výstupní hřídel z motorku vůli, tak se tam urvaly zuby či-co),olej a místy to ještě na motoru přebrousil(válec->motor a motor->klapky) )
Taky jsem si teprve teď všimnul, že řetěz co jsem před cca 500km napínal se zase táhne jako kšandy a že je špatná řetězovka... Další peníze
-> 6.10 Jsem jel s přítelkyní pro její první motorku Rieju RRX 50 snad s ní budou menší problémy než s tou mojí-nejlíp žádný
PS: Fotek bude časem víc + Né, ZATÍM nevím jak jezdí. Je ještě v záběhu+to chce poštelovat karburátor
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=86844
___
10.11.13
Přijel na motorce, odešel pěšky...
na moto za 3 týdny od opravy najeto přes 1.000km Pak už nebylo počasí a moc se mi něchtělo.
Začínám pozorovat že mi teče převodovej olej. Po delším zkoumání se ukazuje, že to leze z odvzdušňování na motoru. Taky to doslova chčije okolo páky na vypínání spojky. Jel jsem za známým a koukli jsme se na to. Už od koupě to chodilo křivě a místo 14mm místy byly vytlačený "kroužky" od simeringu (1mm+ )
Čekám až se to převaří a sjede na CNC+novej simering. Mělo by to být 11.-12.11.
Fotku bohužel nemám.
___
Shrnutí sezóny 2013
Km: cca 2.200 km
Výdaje: cca 6500 Kč
___
Vlastník | TommyPchalek | |
---|---|---|
Vloženo | 24.3.2013 | |
Aktualizováno | 27.4.2016 | |
Zobrazeno | 2 809x |