Konečně mám motor doma, hlavy šroubů se podařilo odvrtat. Za to patří moje dík uživateli ThePesik
Tak a přišlo na půlení motoru. Vyrazil jsem jsem přední a zadní středící pouzdrou. Na rozlisování jsem použil zakoupený vytahovák klikovky. Začal jsem kartery rozlisovávat pravou stranou. Šlo to vše hladce, klikovka zůstala v levé polovině karteru, tak jsem opět použil vytahovák klikovky, bohužel se klikovka vytáhla i s ložiskem (ale to nevadí budu dávat nové). Kartery jsou bez papírového těsněni jen slepeny nějakou průhlednou sr...
Problém nastal opět s uvolňováním šroubů a to čtyř šroubů které drží kulisu řazení. Jsou zapuštěné, takže hlavy těch šroubů jsou velmi náchylné na deformaci. Tři šrouby šli docela dobře, teda jak se to vezme opět opřít se celou vahou do šroubováku a druhou rukou se snažit povolit. No vyšlo to. Poslední šroub jsem dělal stejně po x zkoušení byl šroub tak ohoblován, že jsem to vzdal. No a co teď odvrtat to nepůjde (no prostě se mě v hlavě honilo tolik myšlenek jak je to vpr... atd.) Po jednom pivku jsem to zkusil ještě jednou zbylo tam pár milimetru materiálu za který se to povedlo. Ani nevíte jakou jsem měl radost.
Motor je ve stádiu že je rozpůlený špinavý jak prase, a od nějakého průhledného silikonu, který nejde pořádně dolů. Tím byli zalepeny všechny šrouby držící kartery u sebe, proto ty problémy. Klikovka taky byla zalepená tím samým silikonem.
Vyndal jsem kola převodovky, a zjistil jsem že i vnitřní bronzové pouzdro předlohové hřídele má vakl v karteru.
Vlastník | SalvatorPRO | |
---|---|---|
Vloženo | 8.1.2015 | |
Aktualizováno | 13.3.2015 | |
Zobrazeno | 2 024x |
Ahoj,paráda.Do budoucna si sežeň úderový šroubovák,je to super věc,která ti pomůže povolit všechny zarvané šrouby a to bez nervů.Na starý tmel koupíš ve všech prodejnách Barvy Laky-čistič starých tmelů a jde to parádné,tmel to krásné rozleptá a materiálu to vůbec nic neudělá.Jinak hodně zdaru z GO