Po prasklé hadičce k olejovému chladiči, následuje rozebrání motoru a revize poškozených dílů.
Ve filtru bylo pilin jak v truhlárně. Takže motor ven z motorky a započněmeš rozborku.
Tak, piliny jsou od oťukaného spojkového koše. Jelikož se povolila matka zajišťující ozubené kolečko na klice, a to pak orýpalo spojkový koš. Je pravda že spojka trochu cukala a já tomu nepřikládal větší váhu.
Každopádně musím koupit pístní sadu v podstatě jen kvůli pístnímu čepu, ten se mi teda opravdu nelíbí. Až nasadím nový čep na ojnici tak uvidím jestli má vůli, ten starý totiž má.
Tady je odkaz na téma kde jsem si nechal poradit od zkušenějších kolegů.
http://www.motorkari...=8443035#goto8443035
Vlastník | kokpilot | |
---|---|---|
Vloženo | 7.1.2015 | |
Aktualizováno | 26.3.2017 | |
Zobrazeno | 2 327x |