V práci jsem si vzal dovolenou a celý pátek se věnoval má jednostopé milence.
Výměna oleje, chladící kapaliny a svíček.
Olej jsem dal Castrol POWER 1, má specifikace které udává výrobce v manuálu.
S olejem je spojen i filtr ten přišel také nový (HF138). Pro lepší vypuštění starého oleje je dobré moto zahřát, takže krom 10 minutového bublání došlo i na cestu k benzínce a zpět.
Výměna chladící kapaliny také dobrá sranda, v manuálu není popis její výměny a servisní manuál jsem nestudoval... Takže nejjednodušší řešení bylo zahřát a pak rozpojit hadici od sahary. Samozřejmě že to bez jakýchkoliv problémů šlo. Nalil jsem tam Fridex s destilkou 1:1 podle manuálu cca 3 litry směsi, což odhadem opravdu bylo.
Výměna svíček je trochu ošemetná, přístup není zrovna ideální ale to pro motorkáře přeci není překážka. Na krajní válce s je přístup relativně dobrý, stačí sundat plasty a vše jde samo, horší jsou oba vnitřní válce, je nutné sundat nádrž a také uvolnit termosat, jedna svíčka je přímo pod ním ale jak říkám, nic co by nešlo překonat
Svíčky jsem dal iridiové NGK (CR9EIX), podle toho co jsem se doslechl je NGK a DENSO co se kvality týká na stejném levelu, s rozdílem ceny, která je u DENSA o dost víše. A iridiové jsem dal protože to chci prostě zkusit Raději si udělám obrázek sám
Dál jsem sundal výfuk, čekám než mi přijde laďený, dál chci ještě vyměnit brzdovou a spojkovou kapalinu. A samozřejmě před sezonou ještě pořádně vyleštit
Foto jsou z telefonu, takže je kvalita krapet nižší.
Oleje a filtry jsem objednal u firmy MOTOSTAR na jejich E-shopu, doporučuji, naprostá spokojenost.
-
Arsenál
-
Filtr ven, z této strany se vyndavá nejlépe.
-
Nový už čeká na sezonu
-
A dolít nový olej.
-
Starý olej ryč