Po koupi následovala provozní údržba (nové svíčky, všechny destičky, olej, filtry, řetěz, o zub větší sekundární kolečko). S guru přes Afriky VencouXRV seřizuji doma synchronizaci karburátorů. Ještě sundáváme ventilová víka, seřizujeme ventily (až na jeden výfukový nebylo potřeba), rozvodák v cajku. Vypadá to že snad má namotáno i kolik má na tachu ! Jako že 45tis, nu to se mi moc nehce věřit... A hle už jezdím "jen" za 8,5L stylem důchodce... Takže další víkend vyndavám karby a přicházím hřebíčku na hlavičku ! Někdo přede mnou namontoval DynoJet kit. Od Venci dostávám zapůjčeno originální trysky a jehly do karbů. Následuje testovací výlet do Orlických hor a hle spotřeba 5,5L a to to moc nešetřím a cesta tam a zpět do Hradce po dálnici pak vesničky. Afrika jede úplně stejně, žádný úbytek výkonu se nekoná a navíc zjištuji po ujetí 1000km že není potřeba dolévat olej. Takže spokojenost, asi dobrá koupě !
-
nový spotřebák + filtry, olej, řetěz DID O-ring
-
Africký guru VencaXRV, díky za pomoc
-
pohled pod ventilové víko, paráda !
-
synchronizační udělátko
-
synchronizace hotová !
-
výměna trysek a jehel za originál, spotřeba spadla na 5,5 !
-
ještě kontrola kontaktů palivového čerpadla, v cajku, paráda