Od minule pár změn - motor jsem ještě neposkládal, nebyl čas, ale pomalu po kouskách strojím šasi. Obstaral jsem repasovanou kliku, ložiska ZKL, gufera, válec dostal výbrus, hlava novej silentblok, čeká se až vyčistím kartery a poskládám to zpět.
Rám je víceméně nastrojenej, řidítka původní, jen očištěný a srovnaný. Obroučku světla jsem lépe vyklepal, překitoval a stříknul na stříbrno, víc se z ní zachránit nedalo.
Původní spojovací materiál nahrazuju ze zásob "novým", pouze zachovalé speciální šrouby nechávám. Čeká mě dotahat elektriku a doskládat předek, pak taky zadní kolo a nakonec usadím motor, nádrž a krycí plechy.
Ještě dodatek k replikovému stojánku - dost mě nasral... díra menší než replikovej čep, no budiž... ale dorazy má krátký, budu muset dovařit, aby vše pasovalo. Napasovat tam replikovou pružinu je taky jako rodit ježka. :-/ Svoje sice dělá i to, že spodek rámu tvořil minulej majitel svářečkou, ale to snad u většiny staďáků... kdyby byly ty dorazy o pár mm delší, vše by bylo ok. Takhle je to zase jen polotovar, takže povrchovou úpravu tomu dělali opravdu zbytečně. :)
No nic, zas na chvíli si dáme pohov.
Vlastník | MasterX | |
---|---|---|
Vloženo | 12.2.2013 | |
Aktualizováno | 28.10.2013 | |
Zobrazeno | 2 435x |