Nakonec jsem skončil u vidle na 18 kliknutích na kompresi a zdá se, že to už celkem jde. Vyzkoušeno posledních asi 600km, tak to už asi nechám tak. Těch 6 klinkutí ve standardu je nesmysl, o zabití. Teď si zvykám zase důvěřovat předku a tak teprv začínám zase trochu klopit a prohlubuju tak tu důvěru mezi náma
Jinak pěknej vejlet v neděli..sakra, máme tady ale pěkně v okolí.
Jo a ke spotřebě oleje - zdá se, že průměrně 1dcl na 1000km, což po předchozích zkušenostech není vůbec zlý. A to se s tím zrovna nemažu. Je to odvislý na stylu jízdy. V kochacím režimu je to výrazně míň.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Takže novej oil motul, olejovej filtr, vyčištění KN vzducháče, nepatrný dopnutí řetězu..byl max půl centimetru nad limit, takže stačilo fakt jenom lehoučce dotáhnout. No a zadní dunlop roadsmart je na středu pod limitem
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 28.07.2015 |
Uskutečněno:
| 28.07.2015 |
Tachometr:
| 64723km |
-
výměna oleje a filtru, denicol racing a hiflo..šlo to hladce
další promazání přívěry, jakmile zahlásila chybu..uvidíme, jak dlouho to vydrží
podvozek vzadu nastaveno předpětí a komprese na max, pořád celkem komfortní,
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.06.2015 |
Uskutečněno:
| 05.06.2015 |
Tachometr:
| 62800km |
-
Namazání přívěry. Koncem sezóny už se mi objevila chyba přívěry, na jízdě to nebylo poznat a taky se během pár minut zase rozchodila, ale u tohohle fazera je údržba přívěry běžná záležitost, takže provedeno, bez problémů
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.11.2014 |
Uskutečněno:
| 02.11.2014 |
Tachometr:
| 60950km |
Komentářů:
| 2x |