Po opravě relé blikačů jsem to vzal na delší cestu směr Jičín.
Po zahřátí motoru všechno šlo nad očekávání dobře, dotankoval jsem do něj pár litrů 95 Speciálu a přišlo mi, že lépe chytá otáčky zespoda. Možná to bylo jen tím, že se vyměnili i poslední zbytky 2 roky uleželého benzínu, těžko říct.
Cestu tam zvládnul skvěle, nazpátek jsem jel v chladné noci.
Chtělo to zřejmě zahřát motor déle než 3-4 minuty, takže mi po rozjezdu jednou chcípnul na křižovatce. Od té doby už všechno šlapalo jak hodinky.
Přední světlo je poměrně slabé, přemýšlím o výměně za LED. Zejména je opruz pořád držet tlačítko dálkového, aby bylo vidět aspoň na 10 m dopředu.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Relé se po otřesech zřejmě "zkratovalo" a přestalo fungovat.
Pokusil jsem se ho rozebrat poměrně neúspěšně, při snaze se dostat dovnitř jsem ho vzal několikrát kladivem, nainstaloval zpátky a očividně mu to pomohl.
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 21.07.2014 |
Uskutečněno:
| 18.07.2014 |
-
Tak moje první rozebírání filtru.
Stačilo odšroubovat 6 šroubů, klasický molitanový filt, takže troška jarové vody, nechat uschnout a zpátky. Šlo to jak po másle!
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 17.07.2014 |
Uskutečněno:
| 14.07.2014 |
Tachometr:
| 5300km |
-
Původní už tam zřejmě nebyla, místo ní se tam nacházela 12V 6Ah, která měla už svůj život za sebou.
Koupil jsem EXIDE BIKE Conventional 4Ah, 12V, YB4L-B a dolil kyselinu do baterky (a též se s ní polil). Instalace by
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 17.07.2014 |
Uskutečněno:
| 11.07.2014 |
Tachometr:
| 5280km |