PROFIL MOTORKY

Blata 125 Enduro (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 1.12.2012
Aktualizováno 17.2.2016
Zobrazeno 5 997x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Výměna volnoběžky a oleje

Vloženo: 25.06.2014, Uskutečněno: 25.06.2014, Stav tachometru: 11120 km, Zhlédnuto: 27x


Jaro 2014 stejně jako každé jaro se motorky opravují. Celou zimu jezdí, fungují a přijde jaro, kdy se má začít jezdit, a vše se kazí . Odešla volnoběžka, která je slabou stránkou motorek z Blanska.
Náš známý opravář, Petr Špůr, byl udiven, že nám poslali pouze samotnou volnoběžku. Obvykle se mění i s volnoběžkou velké ozubené kolo, na které dosedají válečky volnoběžky. Prý se to tak dělá vždy a celý proces přirovnal k namontování nového řetězu na stará (ošous*aná) řetězová kola. Proto jsme si nechali z Blanska ještě poslat ono kolo. Bohužel v té době již Blatovka nebyla v záruce a my zaplatili cca 1300 kč S výměnou volnoběžky souvisela i výměna oleje, který přesluhoval.

Jen taková malá poznámka - velké ozubené kolo na fotkách má najeto cca 11 000 km a na zubech je celkem znát opotřebení Nechci vědět, jak to vypadá např. po 30 000 km

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
crystalák (0) napsal 02.07.2014 v 19:09

já to schéma mám doma poslali mi ho na požádání , mě teda zatím volnoběžka drží

DreitTheDragon (8) napsal 29.06.2014 v 21:26

Je mi to jasný, tak nebudeme řešit.

125Marek (10) napsal 29.06.2014 v 20:18

To bohužel nemám. Ve firmě určitě mají celé schéma velice podrobně, ale získat ho by byl asi problém...

DreitTheDragon (8) napsal 29.06.2014 v 15:38

Napadá mě, nemáš v nějaký příručce od Blaty schéma zapojení zápalka? Docela by mě zajímalo jak a která přesně část se odpojuje od napájení při vypnutí motoru. Samozřejmě by se to dalo i jednoduše proměřit.
Podle toho by se pak dalo diagnostikovat jestli je na vině řídící jednotka nebo indukční cívka. Kdyby jednotka "jen" poslala impulz ve špatnou chvíli, tak by to mohlo jít vyřešit optronem za pár korun. Kdyby za to mohla cívka, tak by se to muselo ošetřit trochu jinak, ale všechno jde, když se chce a znáš příčinu


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna oleje, seřízení ventilů a dotáhnutí krku řízení

    Ve stejné době jako motard bylo i enduro na servisu. Potřebovalo to jako sůl :-) Takže následovala klasika - olej, filtr a ventily. Do bylo potřeba dotáhnout obě matice v krku řízení. Při přijezdu krátkých nerovností to

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 14870km
  • Výměna řetězu

    Nedávno se nám stala nemilá věc. Při obvyklém krošení s endůrkem se při jednom přeskoku přetrhl řetěz. :-( Jediné štěstí, že se přetlhl v takto malé rychlosti a ne někde na rovince a nic se naštěstí nestalo. (s) Vlast

    Typ: Údržba
    Vloženo: 01.05.2015
    Uskutečněno: 01.05.2015
    Tachometr: 14km
    Komentářů: 2x
  • Spojka a výměna oleje + ventily

    Spojka začala už stávkovat takový způsobem, že se nedalo ani rozjet. Stojím ka křižovatce, dám spojku a jedničku, pustím spojku a nohama se odpichuji :-D Když jsem nabral nějakou rychlost, zatlačil jsem páku spojky na s

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.11.2014
    Uskutečněno: 16.11.2014
    Tachometr: 13152km
    Komentářů: 2x


TOPlist