Tak jsem měl mašinu u kamaráda na dodělávky.Udělal nové koleno,u kterého použil oba konce,jeden s ůchytem do motoru a druhý do výfuku a ohyby navařil z několika kolínek,ale výsledek dobrý.A potom vyustění trubek za sedlem,co drží zadní blatník.Trubky byly moc u sebe a jedna strana byla o trochu výš.Tak je ani nerovnal,uřízl a nově napasoval.Perfekt,už to nekroutí blatník.Tak jsem motorku převzal,kousek jsem ji odtlačil,aby nebylo vidět fiasko,že jsem nenastartoval.Dal jsem baterku,i když ta nemá vliv na startování,pustil jsem benzín,ten je v mašině od minulého léta,akorát jsem ho přelil do kanystru,vypláchnul jsem nádrž a po nastříkání nádrže jsem přelil benzín zpět a v kanystru jsem nechal 5 cenťáku s bordelem,zapnul jsem sytič,dvakrát jsem prošlápnul,zapnul klíček a motor uplně suveréně naskočil. Trošku jsem prohřál motor,nasedl,no paráda.Proti mým bývalým mašinám je to děsný,ale po chvilce jsem si začal zvykat,úzké gumy,takže mašina živá jak hádě,vytočil jsem ji ke stovce,ale to jsem byl už skoro na maximu,taky jsem ji dlouho netrápil.No, chce to točit,jinak to nejede,ale stejně, JSEM ŠŤASTNÝ . No a závěrem,jak bude čas,pořádně všechno vyčistit,stojan,bubny,spodek motoru,dát stahovačky na konektory k blinkrům,prostě už prkotiny.
Vlastník | kuchta50 | |
---|---|---|
Vloženo | 4.1.2014 | |
Aktualizováno | 23.2.2015 | |
Zobrazeno | 2 463x |
Je to prostě klasika.
Hezká