V pondělí jsem si do batůžku sbalil svačinku, druhou svačinku, předoběd, flašku nějaké žbrďoly, papíry a vyrazil si posedět na registr vozidel, abych mašinu přihlásil. Po loňské zkušenosti, kdy se na mě dostalo až druhý den po 6ti hodinách jsem byl připraven v čekárně klidně i nocovat
Navzdory mým očekáváním skoro prázdná chodba... ha, ono nefunguje spojení s registrem řidičů, tak je tu jen třetina lidí...
Tak jsem aspoň zběžně skouknul knihu přání a nadávek, na které jsem se vyřádil vloni. No, neměli mě u ní nehat tak dlouho sedět... Po 2:45 zázrak, běhen následujících 10 minut odcházím se značkou. HURÁÁÁÁÁ
Dojedu domů, vytáhnu motku, že ji trochu zahřeju, než budu měnit ojeje. Návrat po 2 hodinách a asi 50 km. Zakleknu, vyleju motorovej, vyleju hypoida... a zděsim se. Vždycky jsem si myslel, že metodu "ježek v kleci se zavázanejma očima s rukama za zády" razí zejména u mého milovaného (opovažte se mi na něj sáhnout) Renaulta Japíci se Frantíkama nedaj srovnávat. By mě nenapadlo, že abych se dostal imbusem ke šroubum na olejovym filtru, budu muset dělat rozborku stupaček a padáků Takže výměna oleje s filtrem, kterou dělám u Espace za 5 minut práce + 20 minut odkap trvala kolem hodiny. Nicméně hotovo.
U hypoidu to bylo snazší, i když výpušťák chrom asi nikdy neviděl. Při nalejvání jsem zjistil urvanou krytku odvětrání hypoidu, je objednaná nová, teď to jen nějak zakryju.
Použité náplně:
Motor: 10W-40 Ipone semi synth
Hypoid: 80W-90 Gearbox Motul s molybdenem.
+ utěšeně roste seznam dílů na výměnu či opravu (zahnusený šrouby, porezlý držáky, tu a tam něco poštelovat). Ale bez toho by to nebylo ono
Vlastník | Dawes | |
---|---|---|
Vloženo | 6.3.2014 | |
Aktualizováno | 29.7.2017 | |
Zobrazeno | 1 928x |