Rok se s rokem sešel a my za sebou máme první sezónu na tomto stroji. Musím říct, že za 40mth, které jsem letos najel mě KX ani jednou nezklamalo. Během sezony jsem pouze vyměnil řetězovku, brzdové desky a nějký ten další spotřebák v podobě páček... O Vánocích jsem tradičně vše rozebral, čistil, mazal a kontroloval. Píst už to měl za sebou, ale válec je pořád dobrý, i když přehonování o setinku už by snesl. Ovalita byla totiž skoro 0,01 a průměr 66,39mm. Nakonec jsem se ale na honování vykašlal a objednal Ačkovej Vertex. Ojnice Prox a ložiska na klice AllBalls jsou po 40 mth bez rozeznatelné vůle, tutíž nebyl důvod se do motoru dále vrtat. Překonal jsem ale svoji lenost a dal se do výměny gufera řadičky, které v sezóně začalo trochu téct (díky nepozornosti jsem si ho minulý rok při montáži ohrnul a to se později projevilo). Při této příležitosti jsem alespoň obrousil elox z víka spojky, který byl dost ošoupaný a víko jsem lehce vyleštil.
Jelikož jsem kvůli měření sundával hlavu, potřeboval jsem pod ni sehnat nové O-kroužky. Ty se mi podařilo koupit v Brně v Alfa agře a k nim jsem přivzal i O-kr do výfuku. Celé mě to vyšlo cca na 120 Kč, za což bych měl v motoshopu pouze kroužky k výfuku.
Řada došla i na přední tlumiče, které začaly na konci sezony trochu téct. Nakonec jsem opět zvolil originální NOK gufera i prachovky i přes vyšší cenu. Pouzdra byla jako nová, tutíž jsem nic jiného měnit nemusel. Dostalo se i na centrální tlumič, ten jsem však přenechal zkušenějším.
Motorce (a svým rukám) jsem taky dopřál nová řidítka. Volba nakonec padla na Renthal Fatbar.
Teď už zbývá jen počkat, až se zahojí noha, ze které mi dnes vyndali trubku, dokompletovat motorku a těšit se na co nejdřívější svezení
Estetických úprav se letos chuděra však asi nedočká, protože na ty momentálně není čas.
Vlastník | pospa5 | |
---|---|---|
Vloženo | 6.1.2013 | |
Aktualizováno | 2.3.2013 | |
Zobrazeno | 1 190x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ