Honda CBR 600F (2011)

Vloženo 18.9.2011
Aktualizováno 22.6.2016

Vloženo: 07.01.2014, Uskutečněno: 07.01.2014, Zhlédnuto: 5x

Dnes jsem opět vzala pracovně vyvenčit Agamu, jezdily jsme po klientech a přitom si užívaly krásného slunečného dne. Ten nám však před západem slunce hořce osolili páni příslušníci s radarem na Vršovické 4-proudovce směrem z Nuslí při výjezdu pod viaduktem, kdy Agamě změřili 63 km/h - opravdu dábelská to rychlost , nic nepomohlo vysvětlení, že na tom studeném kluzkém asfaltu se na motorce nedá jezdit rychle a že v místech, kde měří, není žádný přechod ani nejela žádná auta, že jsem nemohla nikoho omezit natož ohrozit, a že mi na moment trošku ujela ruka na plynu na té rovné prázdné 4-proudé silnici a že nemohu koukat na tacháč, když mám sledovat situaci provozu...nic nepomohlo, byli neoblomní, nejdřív na mne šel jeden, když mu to se mnou trvalo dlouho, tak vyšel druhý, a když jsem pak šla z druhé strany dodávky platit pokutu, tak tam byl schovaný ještě třetí Paradoxně jsem tak v lednu platila pokutu na motorce za překročení ryhlosti a přišla o moje první 2 body v životě Ale tím údiv dne nekončil... jedu dál vyřizovat prac. povinnosti a když už po setmění podjíždím Vyšehrad, přechází mi od Vltavy přes silnici nahý a bosý chlap (tedy měl plavky) - asi se dnes byl u Vltavy opalovat Takže nejsem ten největší blázen Nakonec po tom pestrém dni ještě vyzvednu pro synovečka Zpívajícího včelího medvídka, zajedu pro chleba a jdu to zapít do hospody

pospec42 (0) napsal 28.03.2014 v 10:10

Krásný den,,,

alexander (14) napsal 10.02.2014 v 22:32

na body bacha

alexander (14) napsal 10.02.2014 v 22:31

AndreaCBR (1) napsal 08.01.2014 v 21:14

Naprosto s Tebou souhlasím

DejvGSR (52) napsal 08.01.2014 v 19:38

Uvidíš, třeba fakt už sis to vybrala. Kolo je relax, něco uděláš pro sebe a je to hodně podobné motorce. Nebo že by motorka byla podobná kolu? Mnoho zdejšího osazenstva asi bude nevěřícně kroutit hlavou. Mě ale baví oboje, krasné cesty v lese, pěkné sjezdy, hezké vyhlídky. To na motorce nemám, krosku nevlastním a popravdě, nechtěl bych jezdit po lese z motorkou.

AndreaCBR (1) napsal 08.01.2014 v 10:30

Kéž bys měl pravdu
A to já zas obdivuji, že si uděláš čas na kolo, já se k tomu nemohu dokopat

DejvGSR (52) napsal 08.01.2014 v 06:43

Obdivuji tvojí výdrž. Já jedu tak max na kole. Jinak trochu smolný den, třeba sis tu smůlu již vybrala a v sezóně ti dají pomahači pokoj.

AndreaCBR (1) napsal 08.01.2014 v 01:02

No dnes se mě kupodivu hodně motorkářů jedoucích autem ptalo, jestli mi to neklouže... Tak nevím, jestli bych už opravdu neměla nechat Agamu spát, jestli mi tím někdo výš nechce něco říct... Jezdím s velkým respektem a zatím všechny zimní dny Agama sedí dobře a neklouže, jen dnes na jednom místě na Smíchově při rozjezdu na křižovatce z vedlejší doleva (a to ted rozjezdy jedu velice mírně) při pouštění spojky cítím, že mě zadní kolo předbíhá, tak rychle spojku zase zamáčknu, nohy na zem a znovu ještě opatrněji rozjíždím - a opět, zadní kolo klouže jak po mýdle, lépe řečeno jak po ledě, až na potřetí jsem z toho nějak vyjela, ale stejně s mírným smykem, tak nevím, co to bylo, byla už tma, jestli nějaký sliz na vozovce - ale bylo to hodně nepříjemné a pak jsem jela fakt jak po... ale pak už zase žádná zrada... Možná ještě zítra vyjedu kousek něco zařídit, ale pak už Agamě slibuju zimní spánek, aspon na čas

Gulf (26) napsal 08.01.2014 v 00:08

No teda. Asi bych se měl přestat bát, že to klouže. Když to někomu jde nádherně. Smekám

• MOTOSALON Brno 2014

Na sobotu 8.3. hlásili nádherné počasí, všem bylo jasné, že na motorkách ráno zmrznem, ale i tak jsme se těšili na 250 km na brněnský Motosalon a 250 km zpět, jak malé děti :-D A užili jsme si celý den :-DD :-DD

Vloženo: 09.03.2014
    Uskutečněno: 08.03.2014
  • Vernisáž Jardy Šímy "30 let za řídítky"

Prodejní výstava fotografických děl motocestovatele a dobrodruha Jaroslava Šímy probíhá do konce března v Městském muzeu Čelákovice, v síni Jana Zacha (Tvrz), Na hrádku, Čelákovice, vstup Zdarma

Vloženo: 09.03.2014
    Uskutečněno: 01.03.2014
  • 13. a 14.2.2014 - únor nám dělá radost :)

Tak to šlo jak třináctého, tak na Valentýna a možno říci, že to už je pravé jaro, asfalt drží, žádný sliz, sucho, relativně čisto :-DD :-DD