PROFIL MOTORKY

Suzuki DR-Z400E (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 14.10.2013
Aktualizováno 20.4.2015
Zobrazeno 5 238x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2


Vloženo: 26.11.2013, Uskutečněno: 26.11.2013, Zhlédnuto: 32x


Proběhl druhé test v Nedomácím prostředí! Ten den se moc nedařilo. Pod haldou listí se skrývali šutry a klacky a pneu C-12 stímto měla problém oproti XT754, která ten den ovládla. Poznal jsem, že C-12 je super prostě v sypkém a měkkém podkladu, ale nesmí tam být šutry nebo klacky vtom, prostě jen čistě sypký/měkký podklad. Nedá se říct, že to byla tragédie, někde jsem vyjel jen já a první a někde jsem vyjel jen do půlky. Každopádně jsem nebyl spokojený ten den. Jeden výjezd jsme nepokořili vůbec, to nám nedá spát do konce roku! Ale taky to bylo tím, že jsem měl špatnou náladu Prostě vyjížďka super, ale nebavila mě to bylo hodně ovlivněné můj výkon každopádně DR-Z umí jet neuvěřitelně traktorově! A prostě mě DR-Z baví, ne jak předešlé moto. Když si chci dělat pičovinky na přejezdech po zadním atd. tak prostě lupnu na trojáka na zadek a jedu ve sjezdu po předním, tak hrábnu po přední a jedu berte s rezervou, ale prostě to jde lehce... A když to naseru do v ýjezdu plnej za 3, jo to jsem zjistil, že dlouhé táhlé výjezdy nejdou jezdit na dvojáka, ale musim jet trojáka!!! Dost jsem se natrápil než jsem na to přišel! DR-Z na to ten výkon má. Nemůžu se moc domluvit s podvozkem. Na XR i DR-Z S jsem si našteloval a sedělo mi to a při skocích (ze zídky 1m) pěkně utlumili. DR-Z E mi jde na doraz a přitom mě dost kope ve výjezdech. Zatim nevim co to chce, ale ty šavle jsou o dost jinčí než na Sku! Míně mi vyhovujou. Jsou tužší. Uvidim co to udělá, když dám řidší olej a ještě si pohraju s nastavením. Po snížení mi motorka sedla jako prase! Skoro nepadám a vyjedu skoro všude i v tomhle počasí, startér k nezaplacení a nestalo se mi zatím, že by mi zdechala baterka a to jsem ji dost trápil! Takže jediné s čím zatím bojuji je nastavení podvozku na mé užívání. Až se mi tohle podaří, tak to bude vše cajk...
Vyjížďka měla 95 km a 3 MTH... měřeno a porovnáváno s FREERIDE 350 a stejný výsledek. Spotřeba je asi o 1,5l vyšší než na Sku, což mě trošku štve, ale je to zanedbatelné díky velké nádrži stím nemám problém! Ještě jedna vyjížďka a budeme mít zasebou spolu 10 MTH.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kubicheck (1) napsal 28.11.2013 v 10:51

Však se zjižeš
Více foto z výjezdů alw vim neni čas


Nejnovější záznamy v deníku
  • Ukončení srovnávání

    DR-Z Ečko už mám jakýsik ten pátek a už jsem byl i v neznámém terénu. Ečko je jasně s těch co jsem měl nejlepší a to ve všem dohromady. Když se to nakouskuje, tak podvozek mi nejlípe seděl na Sku, motor mělo nejlepší DR

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 21.07.2014
    Uskutečněno: 21.07.2014
  • instalace doplňků 2

    Myslel jsem si ,že se to bude táhnout hodně dlouho, protože udělat kryt pod motor vyžaduje sehnat materiál, doma nařezat/napasovat a nechat někde zavařit a nakonec ho nainstalovat. Matroš jsem jaksik poscháněl po kouskác

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 09.12.2013
    Uskutečněno: 09.12.2013
    Komentářů: 1x
  • Instalace doplňků

    Takže mi v objednávce přišla vata do výfuku. Odvzdušňovací ventilky a počítadlo MTH. A samozřejmě jsem nainstaloval výztuhy chladičů a změnil jsem převod z 14/47 na 14/51 a dodělal gumové kryty rámu a plastů v místech kd

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 12.11.2013
    Uskutečněno: 12.11.2013


TOPlist