PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Skrunch
Vloženo 24.2.2013
Aktualizováno 10.10.2015
Zobrazeno 1 764x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Přední vidlice - olej, gufera, futra

Vloženo: 18.09.2013, Uskutečněno: 08.08.2013, Stav tachometru: 72000 km, Zhlédnuto: 9x


Výměna na předních vidlicích:
gufera
futra
olej Motul 10W Medium (cca 550ml-vidlice)

Po další dávce tisíce kilometrů si to zaslouží
Projevuje se to rychlým nepříjemným kmitáním dopředu a dozadu předního kola (celých vidlic) při jízdě v určitých rychlostech. Při sundání kola se dá o vůli na futrech zjistit pohybem.
Je lepší mít na to 4 ruce, ale člověk to zvládne i sám.
Sundá se přední kolo, třmeny, blatník a vidlice se povolí na brýlích. Povolí se spodní a horní šroub na vidlicich, necháme vytéct olej, případně lehce zapumpujeme. Tahem vytrhneme tlumič a tak jak je poskládán rozebíráme, pokládáme na podložku a vše, včetně tlumiče důkladně očistíme nejlépe benzínem. Je opravdu důležitý pro správnou funkci tlumiče mít všechno dobře vyčištěno!
Při nasazování nových gufer je třeba si dávat pozor, trubice má ostrou hranu a gufero se může poškodit. Poslouží třeba kus uřezaný petky, jako návlek
Pak se jen nalije olej (manuál: 13cm od hladiny po horní okraj trubice) a po složení a dotažení spodního a horního šroubu se několikrát zapéruje, aby se olej rozlil přes ventil a je hotovo. Pak už to zase zpátky nasadit do brýlí a odměřit šuplerou stejnou vzdálenost na brýlích

Cajk!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Ložiska - přední kolo

    Výměna ložisek+prachovek předního kola Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už znatelné. Práce se

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 18.09.2013
    Tachometr: 76600km
  • Řetězovka

    Výměna řetězové sady (řetěz DID X-ring) Poctivě jsem mazal a čistil, takže DID vydržel přes 25.000km. Je to cenově střední třída. Klasické opotřebení: v čepech se začíná "lámat" a přes gumičky se začala ukazovat re

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 25.05.2013
    Tachometr: 67000km
  • Ventily

    Seřízení ventilů Na tom pracoval kamarád v servisu :-) Měnily se asi dohromady 4 podložky, což je slušný na stav tachometru..ale bylo to před servisem již poznat ;-)

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.02.2013
    Tachometr: 67000km


TOPlist