TGB X-Motion 300 (2013)

Vloženo 19.5.2013
Aktualizováno 30.7.2016

Skútr vyjížďka plzeňským regionem 8.9.2013

Vloženo: 08.09.2013, Uskutečněno: 08.09.2013, Stav tachometru: 3800 km, Zhlédnuto: 48x

Nemoc v rodině, nemoc sebe sama, alkoholové výpary po předchozí noci či poslední šance něco na zahrádce či kolem domku dodělat - to byly důvody, proč nás nakonec nejelo tolik, kolik jsem očekával.
Na výlet jsme vyrazili tři (mušketýři) skútraři. Tzn. Ondra ( Yamaha Majesty 250 ), Radek ( Burgman 400 ) a moje maličkost ( na TGB 300 ). Protože jsem chtěl ukázat klukům můj rodný kraj- Domažlicko - vyrazili jsme dopoledne od místa srazu na benzínce na Vysoké u Dobřan směr Merklín. Jestli existují ve střední Evropě horší silničky, tak bych to chtěl vidět, a tak se přes díry ( chudáci naše skútříky s malýma kolečkama... ) přenášíme do Merklína a pak dále po silnici 183 směrem na Koloveč a Domažlice. Tady zrychlujeme, neboť se povrch výrazně mění na kvalitnější asfaltku (silnice č.183). Kluky přemlouvám aspoň na jednu akční fotku- průjezd serpentýnami u Radonic a s drobnými přestávkami ( cigareta- močení- pití- cigareta apod ) přijížďíme na první vyhlídku nad Domažlice- na Baldov. Dalším cílem je vyšplhat na Výhledy nad Klenčím p.Čerchovem, kde opět dáváme pauzu a diskutujeme o všem možném a nemožném. Dobrý oběd zvykle v Restauraci u Jána v Trhanově na návsi a pak přes Hrádek u Újezda míříme na Domažlice. Cestou se ještě zastavuji v Újezdě u babičky našich dětí, gumicuky přichycuji psa napříč zadní sedačkou ( pro ochránce přírody- pes ano, ale plyšový a v igelitu, aby nebyl od much, jak jedeme rychle ). Minule s kamarády motorkáři nevyšel čas projet si serpentýny na Koráb nad Kdyní a tak si je dnes nemůžeme nechat ujít ! Několik km krásných zatáček na super asfaltu je dokonalý adrenalin Chvilka posezení na Korábu a přes Chudenice míříme směr Dolany. Ondra míří na Plzeň a my s Radkem směr Klatovy.
Celkem najeto cca 120 km

falonso (1) napsal 11.09.2013 v 20:48

Já jsem zase ten s těmi alkoholovými výpary Nějak jsem to večer předtím neodhadl a teď jen tiše závidím. Ale věřím, že není všem krásným dnům konec

Rys (0) napsal 08.09.2013 v 22:03

Myslím ,že budu "ten kolem domku " i když jsem neudělal vše co bylo naplánované tak alespoň něco . Škoda toho dne ,kdyby se dal trochu přifouknout (časově) tak bych stihnul i vyjížďku a to už by bylo perfektní.

• Prodej

Nadešel čas, jít dále. Na větší dálky, ve dvou a přece jenom trochu svižněji. Skútr si našel novou majitelku ( nebo ona jeho ), předtím i férová domluva o výměně přední pneu a předního brzdového kotouče a tak v říjnu 201

Typ: Prodej
    Vloženo: 04.11.2016
    Uskutečněno: 04.11.2016
  • Druhá velká výprava na skútru

Tak jsme se minulý týden vrátili s kolegy z letního velkého výletu. Minulý rok jsme dali za týden 2tis km po Slovinsku a Itálii, letos padla volba na oblast kolem Bodamského jezera (Rakousko, Německo, Švýcarsko, Lichtenš

Typ: Dovolená
    Vloženo: 29.08.2016
    Uskutečněno: 29.08.2016
    Tachometr: 20000km
  • Výměna řemene variátoru + přítlačného talíře variátoru

Náhle bouchání, prokluzování řemene, hrozné zvuky a vytahaný řemen musel ven, při tomto se zjistilo, že odešel tisícihran na talíři variátoru. - řemen- 3160 Kč (děkuji konkurenčnímu dovozci skútrů SYM, protože jediný m