Jelikož se motor skládal s nadšením jaké mám supr minimálně jeté díly (což se i potvrdilo) nějak jsem opomenul estetiku na což tedy ani nebylo mnoho času. Jistý dobrodruh nastříkal hlavu válcu stříbřenkou, což vypadalo opravdu hnusně v souladu s ostatními částmi motoru. Průběh byl následujcí: upravit malou paletu, jelikož tento motor má vanu ve tvaru kýlu zaoceánského parníku (takže sám nestojí), zabalit do igelitu co bylo potřeba nechat jak je, kobercovou páskou oblepit hrany, ventil dekl, odvézt a nechat opískovat SODOU. Což se celkem povedlo. Barva šla dvou-složková míchaná u mr. Osiris, takovým malým stříkacím flusátkem co mám doma byla nenesena. Týden vytvrdit, po té šel motor do rámu, mno a pak... už jen nadšené strojení, připojování konektorů, táhel a však to znáte.
První start byl dost neochotný, což je u takhle složeného motoru normální. Jeden válec z počátku ignoroval skutečnost práce ke které byl zkonstruován, ale po pár desítkách vteřin, mu to asi ostatní rozmluvily.
Malý problém se vyskytl s karburátory, kdy dva z nich protékaly. Hold některá práce se prostě nemá ojebávat. Takže následoval porod jménem karburátory ven, seřídit a porod dostaň je zpátky mezi ty gumy...
I toto se povedlo, dokonce následovala ještě ten den projížďka, jeden z nejlepších pocitů co znám na takto složené mašině.
Vlastník | BattleDragon | |
---|---|---|
Vloženo | 8.6.2008 | |
Aktualizováno | 3.8.2016 | |
Zobrazeno | 6 484x |
To je úplně jiný kafe a trefně popsáno