Dalsim krokem byla vymena stavajicich vyfuku za ladak... sehnal jsem ladak creptus a svody z XL 600, ktery uz jsou svedene do jedne koncovky a na dominatora pasuji v pohode. Mezisvod k vyfuku jsem si nechal udelat primo v creptusu.
Zlepsil se kroutak odspodu, na 5tku se da jet v pohode i lehce pod 3000ot/min. predtim to hrkalo, skakalo, nechtelo..
Zvuk je celkem brutalni..mozna az moc.. Potrebuju zas doseridit karburator..pri brzdeni motorem to strili do vejfuku a samotnyho me to leka :)
Kazdopadne jsem usporil asi 8 kg vahy, mozna vic..
Ted budu jeste delat jiny podsedlovy plasty, at to nevypada tak blbe, kdyz je leva strana vypoukla a neni tam vyfuk.
Taky jsem nasadil novou zadni gumu, vzal jsem Mitas E-09 a spokojenost
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Dalsi vec co vzala za svy je karburator. Ta puvodni podtlakova mrcha reaguje pomalu, tak jsem tam nacpal KEIHINA ze suzuki RMZ 450 s akceleracni pumpou. Do priruby k valci pasuje presne, k airboxu bylo potreba sehnat had
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.11.2015 |
Uskutečněno:
| 05.11.2015 |
Tachometr:
| 73482km |
Komentářů:
| 1x |
-
S puvodnim oplastovanim motorky jsem nebyl spokojenej. Zejmena bocni plasty tomu po montazi jednoho vyfuku moc neslusely, ty jsem vzal z hondy CRF 450, udelal na ne novy uchyty a pomerne snadno je napasoval. K nim jsem s
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.11.2015 |
Uskutečněno:
| 05.11.2015 |
Tachometr:
| 73482km |
Komentářů:
| 1x |
-
Dalsi vec co logicky navazovala po vymene prednich vidlic byla montaz delsiho centralu. Bylo potreba nejak dorovnat ten nakoplej, o 8cm delsi predek.
Volba padla na tlumic z Hondy XL600R, kterej je asi o 2cm delsi nez
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.11.2015 |
Uskutečněno:
| 04.11.2015 |
Tachometr:
| 73482km |