Dneska jsem se pustil do vymeny oleje, komplet rozebrani a vycisteni karburatoru a rovnou jsem udelal jeste ventily.
Dominator mi sem tam chcipnul pri rychlym zavreni plynu nebo pri stani na krizovatce..v krabeci jsem narazil na kapicku vody, tak to byla asi pricina... problem se dal neobjevil..
Taky jsem vymenil svicku, ta puvodni byla cerna jak noha, tak jsem trochu ladil pilotem smes a jede to ted mnohem lip.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Dalsi vec co vzala za svy je karburator. Ta puvodni podtlakova mrcha reaguje pomalu, tak jsem tam nacpal KEIHINA ze suzuki RMZ 450 s akceleracni pumpou. Do priruby k valci pasuje presne, k airboxu bylo potreba sehnat had
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.11.2015 |
Uskutečněno:
| 05.11.2015 |
Tachometr:
| 73482km |
Komentářů:
| 1x |
-
S puvodnim oplastovanim motorky jsem nebyl spokojenej. Zejmena bocni plasty tomu po montazi jednoho vyfuku moc neslusely, ty jsem vzal z hondy CRF 450, udelal na ne novy uchyty a pomerne snadno je napasoval. K nim jsem s
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.11.2015 |
Uskutečněno:
| 05.11.2015 |
Tachometr:
| 73482km |
Komentářů:
| 1x |
-
Dalsi vec co logicky navazovala po vymene prednich vidlic byla montaz delsiho centralu. Bylo potreba nejak dorovnat ten nakoplej, o 8cm delsi predek.
Volba padla na tlumic z Hondy XL600R, kterej je asi o 2cm delsi nez
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.11.2015 |
Uskutečněno:
| 04.11.2015 |
Tachometr:
| 73482km |