Při montáži radiální pumpy byl vyřazen originální spínač brzdy, tudíž tento problém bylo třeba vyřešit. Na doporučení jsem zakoupil z PP Tuningu průtokový šroub s tlakovým spínačem . Původně jsem ho dal přímo mezi lanka, ale pak nešlo regulovat s radiálkou v objímce. Naštěstí se vešel hned za lanka, čímž se vlastně i s pumpou pootočilo tak, že mi její sklon vyhovuje, tudíž prozatím odpadá akce "lanka zvlášť, spínačka zvlášť".
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
28. září ve 3 hodiny jsem nad Dubí směrem na Cínovec boural. Podklouzlo mi v zatáčce zadní kolo a moto skončila v německém autobusu, kde následně shořela. Já si udělal výlet do svodidel a následně do ústecké Masarykovy n
Typ:
| Havárie |
Vloženo:
| 04.10.2014 |
Uskutečněno:
| 04.10.2014 |
Tachometr:
| 48400km |
Komentářů:
| 12x |
-
Stará baterka, která už byla třikrát kody a navíc posledních 6 měsíců jen ležela na ponku, to měla samozřejmě spočítané. Tudíž pořízena nová, 8 Ah nahrazeno 9 Ah. :-DD
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.09.2014 |
Uskutečněno:
| 18.09.2014 |
Tachometr:
| 47718km |
-
Sice vidle ještě netekly, ale byly zapotřebí vyměnit futra. Objednávat něco z parts depotu je docela dobrozdružství, jelikož se na futra čekalo přes měsíc. Po rozborce velké překvapení - vidlice mírně ohnuté, tudíž fčnos
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 15.09.2014 |
Uskutečněno:
| 14.09.2014 |
Tachometr:
| 47210km |