Kdybych si měl příště vybrat, jestli nechat staré ciferníky, nebo dát nové, přikloním se k první variantě. Demontáž proběhla bez problému, vyndání rafiček (byť u otáčkoměru a ukazetele teploty i s osičkou) taktéž. Problém nastal s opětovným správným nastavením, neboť po nasazaní rafiček zpět ukazatel rychlosti proměřoval o 14 km/h a otáčkoměr o 2500 ot. Nechal jsem na tom nejedny nervy. Nebavilo mě stále dokola sundavat masku, světla, rozebrat budíky a pak to zpětně dávat na mašinu, abych mohl vyrazit na 2 km vzdálený radar ke kontrole. Když už to bylo asi na počtvrté, na nějaké světla a masku jsem se vykašlal a vyrazil do města bez nich. Benga jsem, bohudík, žádné nepotkal. Na osmý pokus se mi budíky podařilo nastavit.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
28. září ve 3 hodiny jsem nad Dubí směrem na Cínovec boural. Podklouzlo mi v zatáčce zadní kolo a moto skončila v německém autobusu, kde následně shořela. Já si udělal výlet do svodidel a následně do ústecké Masarykovy n
Typ:
| Havárie |
Vloženo:
| 04.10.2014 |
Uskutečněno:
| 04.10.2014 |
Tachometr:
| 48400km |
Komentářů:
| 12x |
-
Stará baterka, která už byla třikrát kody a navíc posledních 6 měsíců jen ležela na ponku, to měla samozřejmě spočítané. Tudíž pořízena nová, 8 Ah nahrazeno 9 Ah. :-DD
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.09.2014 |
Uskutečněno:
| 18.09.2014 |
Tachometr:
| 47718km |
-
Sice vidle ještě netekly, ale byly zapotřebí vyměnit futra. Objednávat něco z parts depotu je docela dobrozdružství, jelikož se na futra čekalo přes měsíc. Po rozborce velké překvapení - vidlice mírně ohnuté, tudíž fčnos
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 15.09.2014 |
Uskutečněno:
| 14.09.2014 |
Tachometr:
| 47210km |
Nevypadá to špatně Kde žes to kupoval? Ale tu ručku točkoměru si mi mohl nechat
Znova bych uz to taky nedelal.
Takovyho srani, ani by me nehlo
měl jsi tam hned šupnout dvacku dolů ale jinak dobrý.