Tak bylo to kvůli prkotině, motor po generálce vršku si zajíždím v klidu,ale všiml sem si, že mě netěsní levé víko kde je zapalování, říkám si dobrá, dám tam těsnící tmel a v pohodě.. jenže při nalepování na karter sem sundal i "váleček" bylo to tu i v tématu, co jistí víko a karter a ten mi omylem spadl pod magneto.. říkám si v pohodě, pošoupnu ho trošku doprava do boku a vytáhnu, jenže kdo má vědět že tam je zrovna díra která vede k převodovce kde je to celé propojené pro vedení oleje?:D No tak přišli na řadu snahy vytáhnout to magnetem, naklánět motorku a nic.. zkoušelo se dalších X věcí které jsou v topiku napsané, ale to tu vypisovat nebudu, prakticky vše kromě půlení nebo stahování magneta pro lepší přístup. No nakonec jsme sundali s kamarádem motor z rámu a zkoušeli ho "vyklepat" bez výsledku.. Tak jsme ho zanesli k šikovnému pánovi, mimo jiné kamarádův otec, který je velmi ochotný a magneto mě stahnul a čep dostal ven. Jenže při tom přišlo nemilé překvapení.. v bloku motoru slyšel furt něco cinkat, tak začal pátrat a nad výpušťákem, kde je sítko jsou po bocích mezery pro odpouštění oleje a tam bylo šprajcnutý něco "kovovýho".. no tak sundal pravý víko (spojky) a tama to dostal ven.. bohužel na něj vykouknul ulomený zub z převodovky (převodovka nedělala žádný bordel, všechno šlo hladce.. kdoví jak dlouho to tam bylo..) každopádně dnes mi to oznámil a ještě dnes se vrhnul na půlení. Tak že i kromě generálky vršku je předemnou kompletní :( achjo začátek sezóny.. no co, aspoň budu mít vystarané, co bude potřeba se vymění, kolečko se koupí nové a může se jezdit. (ano vím že se mi ta investovaná částka nevrátí, ale dělám to pro sebe a pro moji šunku, ne pro to abych to pak prodal za co největší peníze). Průběžné foto sem pak dohodím..
Vlastník | Mts | |
---|---|---|
Vloženo | 13.5.2013 | |
Aktualizováno | 14.4.2014 | |
Zobrazeno | 6 132x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ