Po nákupu "velmi důležitých věcí", jsem si vzpomněl, že bych mohl taky koupit vzduchový filtr, který byl v motorce určitě původní. Kontrolovat, popřípadě vyčistit (vysát), jak to někdo dělá, se mi nechtělo, a rovnou jsem objednal nový.
Z výměny jsem měl obavy, ale podle příručky "Návod k obsluze a údržbě", šlo vše hladce. Vzducháč je pod nádrží, která se musí demontovat, takže doporučuji mít v nádrži co nejmíň benzínu. S plnou by se manipulovalo těžko. Nehledě na to, že se musí odpojit hadička, tak pár dcl benzínu padlo vniveč.
Po té následovalo odšroubování 8 šroubů, následná výměna, zašroubování a přidělání nádržě. To už šlo stěží než demontáž. Musel jsem oddělat boční plasty, abych nádrž vsoukal na své místo, ale k šroubům jsem se špatně dostával imbusem, protože zavazely padáky.
Výměna mně, jako amatérovi, zabrala necelou hodinu.
Mám pocit, že s novým filtrem, má motorka jiný zvuk. Tak snad jsem něco nepřehlédl a nenchal jsem někde nějaký šroub, nebo šroubovák
Nebo ten starý byl už pěkně zasraný a teď si nasává tak jak má
Vlastník | Kolin_klain | |
---|---|---|
Vloženo | 21.9.2012 | |
Aktualizováno | 28.3.2024 | |
Zobrazeno | 4 691x |