Vzhledem k výbavě samotné motorky nebude třeba moc úprav k dokonalosti, ale jsou věci bez kterých si stroj nedokážu představit. Jelikož užíváme s batůžkem Nolan BT N - COM tak potřebuji pod sedlem zdroj, abych mohl mít možnost třeba při obědě bezpečně nabíjet zmíněnou komunikaci. Další prvek bez kterého pod 10°C nevyjedu je luxusní vyhřívání vložek bot o Gergingu a i tam je třeba mít speciální připojení. Vše už mám doděláno přesně jak je vidět na fotkách. Vodě odolná pojistkové pouzdro, zásuvky supersiel, bužírka a průchodky. Vše je myslím uděláno tak, abych se nemusel stydět, když by někdy musel sahat na stroj někdo jiný než já.
Jinak pod sedlem je neuvěřitelně místa, jen spodní přilba se musí dávat jak je na fotce a ne jak uvádí nepochopitelně některé zdroje. To pak nikdy sedlo nedovřete a mnoho lidí se diví a domnívá, že prostor pod sedlem je jen na nějaké dvě menší přilby, což není pravda. Jen mají své místo.
Každý plast má na druhé straně propracované polstrování, které se u konkurenčních strojů nevidí, což je jedna z mnoho věcí, když se někdo táže "proč je GT tak drahé" Na rozebrání mi stačily dva rozměry Torxů.
Vlastník | Mira-KT | |
---|---|---|
Vloženo | 11.3.2013 | |
Aktualizováno | 19.2.2014 | |
Zobrazeno | 7 328x |
Nevšiml jsem si
Zdravim Mirdo. Možná to s fotek neni patrné, ale ty malé zeléné silikonové manžetky tam mám. Někdo je tam dává špatně a tak koukají ty kousky s menším průměrem ven. Jediné co tam nepoužívám je ta velká společná manžeta kolem všech kabelů. Ale díky za informaci, neboť je spousta věcí co člověk nezná a rád si nechám poradit.
Míro k tomu konektoru Superseal se dělají ještě silikonové průchodky na jednotlivé kabely, určitě bych je tam dal, takhle do konektoru půjde vlhkost. Mají je třeba tady: //www.ges.cz/cz/srs-1-5-seal1-GES06614959.html