Nové bačkory od pana METZELERA - Sportec M5. Dozadu na zkoušku rozměr 200/50. První dojmy jsou vcelku pozitivní. Mohu říci, že se žádná změna v ovladatelnosti, zapříčiněná o fous větším rozměrem, než jaký výrobce doporučuje, nekonala. Mašina jde do zatáček poslušně, není nutné vyvíjet nějaké extra úsilí.
Rekapitulace:
METZELER Sportec M5 interact 120/70 ZR17 58W TL
METZELER Sportec M5 interact 200/50 ZR17 75W TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
28. září ve 3 hodiny jsem nad Dubí směrem na Cínovec boural. Podklouzlo mi v zatáčce zadní kolo a moto skončila v německém autobusu, kde následně shořela. Já si udělal výlet do svodidel a následně do ústecké Masarykovy n
Typ:
| Havárie |
Vloženo:
| 04.10.2014 |
Uskutečněno:
| 04.10.2014 |
Tachometr:
| 48400km |
Komentářů:
| 12x |
-
Stará baterka, která už byla třikrát kody a navíc posledních 6 měsíců jen ležela na ponku, to měla samozřejmě spočítané. Tudíž pořízena nová, 8 Ah nahrazeno 9 Ah. :-DD
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.09.2014 |
Uskutečněno:
| 18.09.2014 |
Tachometr:
| 47718km |
-
Sice vidle ještě netekly, ale byly zapotřebí vyměnit futra. Objednávat něco z parts depotu je docela dobrozdružství, jelikož se na futra čekalo přes měsíc. Po rozborce velké překvapení - vidlice mírně ohnuté, tudíž fčnos
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 15.09.2014 |
Uskutečněno:
| 14.09.2014 |
Tachometr:
| 47210km |
Děláš mi radost a chutě chlapče