Tak trochu doháním resty
Sezónu 2012 zakončuji s najetými 2780 km Ty 3 tisíce jsem bohužel nakonec nestihnul, snad se zadaří příští rok
Stejně tak jak rychle přišly silné mrazy, jsem i já přišel zazimovat Mušku
Vzhledem k poměrně přívětivé dlouhodobé předpovědi a nadcházejícímu zimnímu servisu jsem to tentokrát až tak nehrotil - hlavním úkolem bylo vyndat baterku
Hned na úvod musím sebekriticky říct, že se hluboce omlouvám inženýrům z Hondy, když jsem ještě nevědom jejich relativně chytrého systému prohlašoval cosi o tom, že museli být úplně blbí, když vymýšleli vyndávání baterky na CBF 1000
Inženýři ze Suzuki jim totiž, jak jsem nyní zjistil, totálně vypálili rybník! Baterka je schovaná pod sedlem, jako tomu bylo u GSX-R, oproti tomu jí však v "lůžku" nedrží jen guma, ale železný zmetek, který je přišroubován k rámu podsedlovky a zároveň tvoří přední stěnu "lůžka"...
Aby to nebylo tak jednoduché, tak je baterka zastrčena opravdu hluboko v těsné blízkosti nádrže a centrálu, takže prostoru pro manipulaci opravdu pramálo
Baterku jsem z motorky doloval půl hodiny - vzhledem k množství kabelů a vedení k vyhřejvaným heftům nebylo možné s tím kovovým krytem téměř pohnout a jako bonus jsem zjistil, že baterku ven nikdo netahal asi pěkně dlouho, jelikož šrouby byly pekelně zatuhlé (a navíc ještě jiné než na baterce, aby to nebylo tak snadné...)
Vedení k vyhřívaným heftům se musí předělat, což nebude takový problém
Při povolování zatuhlých šroubů baterky golou jsem si v předzvěsti nadcházejících svátků Vánočních trochu zaprskal - povoloval jsem zatuhlý "+ pól" a při náhlém povolení šroubu jsem se samozřejmě dotknul kostry - bylo z toho jiskřiček jak na silvestra a docela jsem se lek
Baterka je uložená jako vždy doma a celkově dostala asi docela zabrat, jelikož nabíjení trvalo neobvykle dlouho - snad ještě chvíli vydrží
Vlastník | sharkis | |
---|---|---|
Vloženo | 4.4.2012 | |
Aktualizováno | 26.3.2018 | |
Zobrazeno | 8 686x |
zdar , koukám , že ty Japončíci sou všichni stejní na mé kawě to vymysleli obdobně