Včera 30.9.2012 jsem poprvé nakopl tu moji mašinku...
...nejprve jsem vyčistil nádrž takže odmontovat, nalít benzín a pořádně proklepat. Bordelu bylo a jéje. Tohle dostat se mi do karboše, tak nevím nevím Pak přišel na řadu znova karbec. Raději jsem ho ještě jednou vyčistil a udělal jsem dobře
Děl přišla na řadu kontrole převodovýho oleje, ale byl dobrej Tak jsem tam zpátky hodil tu nádrž a namontoval kohoutek. Docela jsem se divil, když bez problému benzin držel svoji hladinu. Přišla na řadu baterka. Prostě jsem jí tam strčil a zapojil. Co na tom řešit?
...pak přišla ta očekávaná chvíle. Strkám klíček do spínací skříňky a otáčím na 1. zarážku doprava. Rosvicí se mi oranžové světýlko označující neutrál. Pouštím benzín a zaplavuju si plovákovou komoru. Připravuju se na nakopnutí. Motorka chytá hned na 1. kopnutí. Neuvěřitelné-20 let to stojí a chytne to na 1. nakopnutí!
... Říkám si: "Tak tě kamaráde projedu, aď se s tebou seznámím." Cestou se stavuju pro známýho, kterej se chtěl povozit až to zprovozním. Bohužel známej je trošku prostorově řešen, takže mi vzadu celkem slušně rozhazuje rovnováhu. Na větší rychlost než na 30km/h jsem se s ním neodvážil. Když už jsem jezdil sám, tak motorka na asfaltce v poho zvládala rychlost nad 80 km/h čož jsem se až divil, jak čipernej to je stroj. Neměl jsem ani potřebu jezdit přez půlku plynu, protože motorka táhla nádherně.
Vlastník | TommyPchalek | |
---|---|---|
Vloženo | 31.8.2012 | |
Aktualizováno | 1.10.2012 | |
Zobrazeno | 1 202x |