V minulosti už jsem jednou dojel kvůli vadě na dobíjení, tak jsem se rozhodl namontovat tuhle fičuru. Rámeček kolem voltmetru jsem udělal z širšího plastu, který jsem nařezal a následně dopiloval aby to pěkně sedělo a přitom nerušilo vzhled palubovky. Indikátor jsem potom celý zalil kvůli vodě do dvousložkového epoxidu a následně jím přilepil na palubovku. Připojení je ze zadní strany budíků, nikde není třeba tahat další dlouhé kabely. Funguje to dobře, čitelnost pěkná
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Konečně jsem se dokopal pro klid duše dát zkontrolovat napínáky a seřídit karburátory. Pan Stránský(tímto mu děkuji za dobře odvedenou práci :-) zkontroloval napínáky a zjistil, že zadní nebyl úplně stoprocentní, tak pr
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 28.09.2012 |
Uskutečněno:
| 18.09.2012 |
Tachometr:
| 55930km |
Komentářů:
| 2x |
-
Po poradě se Stevem(tímto mu děkuji :-) ), jsem došel k tomu že vyměním volnoběžné trysky a upravím vzduchový filtr. U Brumly v Brně jsem koupil 2 kousky volnoběžných trysek Keihin s označením N424-21-48. Celkem za 240,-
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 26.08.2012 |
Uskutečněno:
| 26.08.2012 |
Tachometr:
| 55800km |
-
Konečně jsem se dokopal k montáži zadního LED světla. Původně má světlo v sobě i blinkry, ale kvůli bezpečnosti, STK a taky kvůli tomu že už LED blinkry mám, jsme je nechal být. Bylo potřeba přeletovat konektroy na biku
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 27.04.2012 |
Uskutečněno:
| 17.03.2012 |
Tachometr:
| 53282km |