PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 650 Bandit (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jakuza01
Vloženo 7.4.2011
Aktualizováno 14.4.2011
Zobrazeno 5 004x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 18.06.2012, Uskutečněno: 18.06.2012, Stav tachometru: 5000 km, Zhlédnuto: 6x


Tak mám Loupežníka už přes rok. Tak jak se cejtím jistější a jak se učím motorku ovládat se mi to líbí čím dál víc. Za ten rok se nevyskytla závada, ani nevím co bych motorce vytknul.
Njezdil jsem asi 700km ve dvou a přes počáteční obavy je to v pohodě. Největší problém při jízdě ve dvou je brždění, je potřeba zvládnout klik s dalším člověkem na zádech. Některým spolujezdcům bylo po kilometru potřeba důrazně vysvětlit, že tahle věc se prostě naklání a jestli nepřestane vyrovnávat, tak jde domů zpátky pěšky.
Děti jsou z motorky nadšený, pokaždý když se vrátím je musím povozit. Lukášek (ten menší) vždycky brečí když ho vyměním za Zděndu.
Za ten rok ježdění jsem přehodnotil některý moje počáteční názory :
- motorku nejde při víc než 80km/h udržet na silnici - není to pravda, teď se na silnici normálně vejdu a pro zatáčení mi stačí i míň než půlka silnice. "Countersteering" fakt funguje a náklon motorky se dá regulovat jak je zrovna potřeba. Dokonce už statisticky předjedu víc aut než kolik jich předjede mě
- nápor je při víc než 70km/h težko snesitelný - není to pravda, dneska mi příjde že při 120km/h to skoro nefouká
- dírám na silnici není možný se vyhnout - kupodivu to teď jde jde líp než s autem, nemusím totiž hledat cestu pro levý i pravý kola.
- minimálně 50% plochy pneumatiky je naprosto zbytečných - nevěřil bych, ale teď už najednou využívám asi 90%(podle opotřebení). Musím se jednou nechat natočit na video, jinak nevěřím že se to fakt naklání až tak hodně.
- když fouká boční vítr, nedá se prakticky jezdit - nevím jak je to možný, ale teď když to fouká, motorka je stabilní jak skála. Asi už nejsem citlivej k nepodstatným signálům nebo co. Ze začátku jsem se občas připos.al když z boku zafoukalo, dneska je mi to fuk.
- ukazatel zařazené rychlosti je nezbytná pomůcka k ovládání motorky - nevím proč jsem si to myslel. Občas je to fajn se ujistit co tam je, nicméně to podle zvuku motoru a převodovky při řazení už vím i bez koukání na displej.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Figi25 (59) napsal 26.09.2014 v 08:02

Naprosto souhlasím a měl jsem to tak ze záčatku stejné


Nejnovější záznamy v deníku
  • 1. serviska

    Tak mám na kontě 1Mm, to znamená první servis. Zajel jsem k prodejci, byli tam při prodeji slušní, tak jsem neměl důvod jezdit jinam. Ani teď jsem nebyl zklamán. Na domluvenou hodinu mě vzali a nechali koukat na práci (v

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.06.2011
    Uskutečněno: 06.06.2011
    Tachometr: 1050km
  • Chemnitz

    Tak jsem začal používat motorku nejenom na courání kolem vesnice ale taky na skutečně potřebný věci, jako ježdění do práce. Bylo teď hezký počasí, tak jsem zanechal rodinu na chalupě jezdil cca 100km do práce a zpět. Ce

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 06.06.2011
    Uskutečněno: 06.06.2011
    Tachometr: 1000km
  • Večrení výlet

    Pohodová podvečerní jízda Žateckým venkovem (Holedeč-Dobříčany-Tuchořice-Kounov a zpět na barák). Romantika, minimální provoz. Loupežník jede jak šlak, připadá mi, že se asi trochu zaběhnul, má takovej čistší zvuk. Taky

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 20.05.2011
    Uskutečněno: 06.05.2011
    Tachometr: 280km


TOPlist