Takže v tuto chvíli máme zasebou 1010 km. V 990km udělán olej + filtr. Olej nebyl nijak extra škaredej a myslim, že, jak někdo mění po 1500km, tak tomu neuškodí, ale jelikož to má předepsáno 1000km, tak jsem to udělal pro svůj klid včas. A jelikož mi pídil olej kolem ventilového a spojkového víka, tak jsem je pro sichr zhodil (bylo tam plechové těsnění) a přitom jsem zkoukl vačku, vahadla, rozvoďáček aspol. Na roky, které to má a nejspíše, které to najezdilo jen v terénu je v hodně dobrém stavu. Na DR jsem to měl taky v dobrém stavu, ale ne tolik, ale taky to mělo o pár let více naběháno.
Dále mi nedalo vyřešit mini dírku ve spodních otáčkách, když to zvedám na zadní. Je tam miniaturní dírka, která mi to dost kazí. Takže jsem vyhodil karbec a zhlédl co a jak. Jelikož se mi zdálo, že po položení nebo větším naklonění mi teče nějak moc benzínu soustředil jsem se na hladinu, která byla, ale naprosto v pořádku. Takže jsem do ničeho nedrbal a složil zpět. Poslední sčím jsem zaexperimentoval, že jsem vydělal z koncovky tlumič, byl to kravál, jak cip, takže kdyby tohle pomohlo k odstranění dírky, tak bych to radši dal zpátky na úkor hlasitosti v terénu. Možná už chci moc po tupé motorce, aby brala hnedka rychle od spodku. Takže dírku ve výkonu neřešim. Co pozoruji, tak na místě po hodně prudkém přidání má díru nebo spíše zadušení každý 4T bez akc. pumpičky!!! Takže jezdim dále a s klidným svědomým můžu prodat, že vtom není zakopanej pes...
Vlastník | Sally06 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.2.2012 | |
Aktualizováno | 7.3.2013 | |
Zobrazeno | 6 600x |