VFR je slabé, ale mám ho rád a pořád se mi líbí, takže jediná možnost, co udělat se stávající motorkou je změnit převody. První dojem dobrý, zítra uvidím, jak to pomaže...
Originál má 17 zubů, koupil jsem 18 z. Gumy vydrží déle, v jednom to není tak hrozné...ale ve dvou? Zábava je pryč...A proto je tu 16 z kolečko...
Jinak při standardním zpřevodováním tachometr kecá při 120 km/h o cca 8 km, při 18 zubech to vlastně sedí, uvidím, co 16 zoubků...
Teorie o VFR praví, že motorka by nakonec měla být i rychlejší na maximálce, protože na 6ku jde roztočit do vyšších otáček.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak docela v souladu se zkušenostma ostatních majitelů VFR jsem po překročení 74 000 km cítil lehké klouzání spojky...Sice při zátěži, která normálně nebývá, ale stejně by to přišlo. Takže díky Zilovi je vyměněno. Snad j
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 21.03.2012 |
Uskutečněno:
| 21.03.2012 |
Tachometr:
| 74200km |
-
Už byl čas vyměnit ložiska v krku, futra a olej ve vidlích a přezout . Přeci jen české silnice nejsou vzorem hladkosti a vidlice dostávají docela zabrat. Guma (Metzeler Z6 Int.) dala 20 000km a ještě nějaký vzorek zbýva
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 27.01.2012 |
Uskutečněno:
| 27.01.2012 |
Tachometr:
| 74150km |
-
Furt to vypadá, že jezdit se bude dát, tak jsem vyměnil i ty poslední dvě věci, co jsem musel, svíčky (obyč NGK) daly 45 000km, iridia z Anglie (NGK) stály méně, než obyč svíčky tady, tak nebylo o čem přemýšlet. No a ol
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 12.12.2011 |
Uskutečněno:
| 12.12.2011 |
Tachometr:
| 74000km |